هفت‌برکه: تیم امید هلال احمر در اولین بازی‌اش در گروه یک لیگ دسته اول امید استان، موفق شد با چهار گل از سد پرسپولیس ارسنجان بگذرد.

به گزارش حسن جبرالدینی، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش، تیم فوتبال امیدهای هلال احمر گراش همراه با نفت اوز، پرسپولیس رفسنجان و ستاره‌آبی لارستان در گروه یک این مسابقات حضور دارد. بازی‌های این گروه به صورت مجتمعی در طی سه روز، از ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه در اوز برگزار می‌شود. در گروه دوم نیز چهار تیم از شیراز حضور دارند که بازی‌هایشان در شیراز برگزار می‌شود. در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله‌ی بعد مسابقات صعود خواهند کرد. مرحله‌ی بعد نیز دو روز بعد از اتمام این بازی‌ها برگزار خواهد شد.

هلال احمر که سابقه قهرمانی در لیگ برتر امید را در کارنامه دارد، به فاصله یک هفته پس از اتمام مسابقات لیگ برتر جوانان کشور، با تیمی متشکل از همان جوانان آینده‌دار و تعدادی از بازیکنان امیدش پا به این مسابقات گذاشته است. امیدهای هلال احمر با سرپرستی حسن جبرالدینی، سرمربی‌گری احمدرضا محمودی و کمک مربیان جواد آذربادگان، ابوالحسن غلامی، هاشم محمودی و مهدی ابراهیمی در این مسابقات حضور دارند.

هلال احمر گراش و پرسپولیس ارسنجان برگزارکننده دیدار افتتاحیه بودند. هلال بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ابتدای بازی توسط کاپیتان خود محمدعلی کرباسی با ضربه سر، یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد. دقایقی بعد با پنالتی و اخراج مدافع تیم ارسنجان، امیرحسین خسروی اختلاف را دو برابر کرد. پس از آن دو تیم حملاتی را بر روی دروازه همدیگر خلق نمودند که سهم گراشی ها بیشتر از ارسنجان بود. بازی در نیمه اول با همان دو گل به نفع هلال احمر به پایان رسید. با شروع نیمه دوم، مربیان دست به تعویض زدند که مربی هلال احمر با آوردن بازیکنان نوجوان و آینده‌دار نبض بازی را در دست گرفت. سیدمحمد موسوی بازیکن‌ تازه‌وارد این تیم با شوت از پشت محوطه، زننده‌ی سومین گل تیمش بود. در حالی که بازی‌ به لحظات پایانی نزدیک می‌شد، امیرحسین خسروی با فرار از مدافعان و دریبل از گلر حریف، تیر خلاص را بر پیکره تیم ارسنجان وارد نمود تا نماینده گراش گام اول را با برد پرگل جشن بگیرد.

در دیگر مسابقه‌ی این گروه، تیم ستاره آبی لار دو بر یک از سد میزبان مسابقات یعنی نفت اوز گذشت.

در ادامه این بازی‌ها، امروز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ابتدا از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های ستاره آبی لار و پرسپولیس ارسنجان به مصاف هم می روند و در ساعت ۱۵:۳۰ هلال احمر گراش مقابل نفت اوز صف‌آرایی می‌کنند.

14001219 Omid Helal Ahmar