بستن

روز سوم قطعی آب، منتظر پایان تعمیرات

هفت‌برکه: بعد از قطع آب در روز دوشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۰ تا صبح امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند همچنان آب شهر گراش قطع است. موضوعی که برای چندمین بار در سال ۱۴۰۰ رخ می‌دهد و بار دیگر مشکلات تامین آب پایدار شهر گراش را نشان داد.

روابط عمومی اداره آبفا گراش در مورد قطعی آب در گراش گفت: «بر اساس اعلام مسئول خط انتقال آب سد سلمان، به دلیل تعمیرات و تعویض یکی از قطعات خط انتقال در نزدیکی خنج، آب سد سلمان در شهرهای خنج، اوز، گراش و لار قطع است. در مورد زمان وصل شدن به شکل مداوم پیگیر هستیم و به محض ورود آب به مخزن موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.»

نادر پورغلام برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم گفت: «سعی داریم با مدیریت ۵ چاه فعال، آب را در محلات مختلف شهر مدیریت کنیم. اما چون برخی مناطق مانند مسکن مهر، پاقلعه و نقاط انتهای خط بالاتر از تراز چاه‌های داخل شهر هستند آب به آن‌ها نمی‌رسد برای نقاط دیگر نیز افت فشار وجود دارد و بعد از دو روز مخزن آب بیشتر منازل خالی شده است.»

روابط عمومی آبفا گراش گفت: «شهروندان از مصرف آب غیر بهداشتی برکه‌ها خودداری کنند. اگر مشترکین نیاز شدید به آب داشته و خودرو برای انتقال آب داشته باشند می‌توانند با همکاری اداره آبفا برای دریافت آب از محل ایستگاه پمپاژ اقدام کنند.»

روابط عمومی آبفا گراش در مورد زمان وصل شدن آب گفت: «من باز هم از شهروندان عزیز بابت مشکلات پیش آمده پوزش می‌خواهم اما این موضوع در اختیار ما نیست. از زمان قطعی آب هر ساعت پیگیر هستیم و قرار نبود قطعی آب این قدر طولانی شود. بعد از اتصال هم پر شدن مخزن شهرهای بالادستِ خط انتقال زمان‌بر است و حداقل تا ۲۴ ساعت آینده متاسفانه مشکل ادامه دارد.»  

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top