بستن

جام قهرمانی در دست بچه‌های هلال‌احمر

هفت‌برکه: هلال احمر قهرمان مسابقات جام فجر در رده نوجوانان زیر ۱۳ سال شد

به گزارش روابط عمومی مدرسه فوتبال ذوالفقار، یک دوره مسابقات فوتسال زیر ۱۳ سال به مناسبت دهه  فجر در زمین چمن مصنوعی باشگاه ستاره آبی و با حضور هشت تیم به میزبانی مدرسه فوتبال ذوالفقار و با همکاری هیات فوتبال شهرستان گراش برگزار شد.

در گروه الف تیم‌های استقلال، ذوالفقار، شاهین و انقلاب و در گروه ب تیم‌های هلال احمر، خلیج فارس، اتحاد و بشارت حضور داشتند که پس از رقابت‌های جذاب دور گروهی تیم‌های استقلال و ذوالفقار از گروه الف و از گروه ب تیم‌های هلال احمر و خلیج فارس با قرار گرفتن در رتبه اول و دوم به مرحله بعد صعود کردند.

رقابت‌های نزدیک در مرحله نهایی

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر گراش در بازی‌های نیمه نهایی ابتدا تیم فوتبال استقلال در یک بازی سخت و نفس‌گیر در ضربات پنالتی مقابل خلیج فارس به برتری رسید و راهی فینال شد و در سوی دیگر دو تیم هلال احمر و ذوالفقار به مصاف هم رفتند این بازی یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های این دوره از مسابقات بود که از افت و خیز زیادی برخوردار بود، در حالی که هلال احمری  تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بودند در نهایت بازی با تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده دیگر تیم فینالیست باشد. در ضربات پنالتی هلال احمر با درخشش دروازه بان دوم خود بردیا کیومرثی که سه پنالتی ذوالفقار رو مهار کرد توانست به فینال راه پیدا کند.

در بازی فینال که با حضور احسان جوکار ریس هیات فوتبال. سعید جعفری دبیر هیات فوتبال، سعید انصاری مسئول کمیته فوتسال، اکبر خیل‌تاش مدیر مدرسه فوتبال ذوالفقار به قضاوت محمد کاظم عابد و مرتضی آشفته بین دو تیم هلال احمر و استقلال برگزار شد. در پایان تیم هلال احمر با شکست دادن استقلال توانست قهرمان این رقابت‌ها شود.

مهدی فرجی همان ضربه شروع بازی را به گل تبدیل کرد تا هلال احمری‌ها شروعی طوفانی داشته باشند حسین رهروی بازیکن با استعداد هلال احمر به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا کار را برای تیم استقلال سخت نمایند.

آن‌ها که نمی‌خواستند بازنده بازی باشند روی حرکت زیبای کرمی و پاس به بیرون توسط جعفری به گل اول دست یافتند. با گلی که باز هم حسین رهروی از روی حرکات انفجاری خود برای هلال احمر به ثمر رساند خیال تیمش را راحت نمود تا نیمه اول با همان نتیجه ۳ بر یک بنفع هلال احمر به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم هلال احمر بازی حساب شده‌ای را به نمایش گذاشتند آنها در دفاع عملکرد خوبی داشتند و در ضد حملات موقعیت‌های زیادی را خلق کردند. حسین رهروی از روی پاس زیبای فرجی هتریک کرد تا هلال احمری ها ۴ بر ۱ پیش بیافتند.

در حالیکه بازی رو به اتمام بود و استقلال چیزی برای از دست دادن نداشت بر حملات خود افزود و با دو گلی که ابوالفضل  کرمی به ثمر رساند اختلاف را به حداقل رساند تا در نهایت بازی با همان نتیجه ۴ بر ۳ به پایان رسید و هلال احمر برای دومین بار قهرمان این دوره از مسابقات شد.

همچنین تیم فوتبال خلیج فارس در دیدار رده‌بندی با پیروزی بر تیم فوتبال ذوالفقار توانست مقام سومی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و تیم ذوالفقار نیز تیم اخلاق این دوره انتخاب شد.

برترین‌های مسابقات

ابوالفضل کرمی با زدن ۱۹ گل آقای گلی این رقابت‌ها را کسب کرد .

عنوان بازیکنان اخلاق به محمد عباسپور از تیم ذوالفقار، احمدرضا واحدی‌فر از تیم خلیج‌فارس و حسین رهروی از تیم هلال احمر رسید.

از سوی کمیته استعدادیابی شهرستان گراش ۵ نفر استعداد برتر و تیم منتخب این دوره برگزیده شدند و از سوی این کمیته مورد تجلیل قرار گرفت. فرید شیرشمسی (اتحاد)، متین اقبال (خلیج فارس)، دانیال عبداللهی (ذوالفقار)، ابوالفضل کرمی (استقلال) و مهدی فرجی (هلال احمر) در تیم منتخب حضور دارند.

این دومین قهرمانی تیم زیر ۱۳ هلال‌احمر در مسابقات فوتبال گراش است. قرار است از هفته آینده رقابت‌های زیر ۱۷ سال نیز آغاز شود.

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top