بستن

هلال‌احمر با برد خانگی امیدوار ماند

هفت‌برکه: جوانان هلال‌احمر گراش بعد از شکست خانگی از ایمان‌سبز و یک تساوی در بوشهر، در هفته دوازدهم با برد خانگی برابر تیم صنعتی مس کرمان برای صعود به جمع چهار تیم برتر کشور همچنان امیدوار ماندند. 

به گزارش حسن جبرالدینی، روابط عمومی باشگاه هلال احمر گراش، در هفته دوازدهم لیگ برتر جوانان کشور، هلال احمر گراش میزبان تیم مس کرمان بود. گراشی‌ها که نیم‌فصلِ موفقی را پشت سر گذاشته بودند، در نیم‌فصل دوم نتایج مطلوبی کسب نکرده بودند.

در هفته دهم هلال‌احمر در یک بازی پربرخورد در خانه با نتیجه ۲-۱ مغلوب ایمان سبز صدرنشین مسابقات شد. در هفته یازدهم نیز بازی هلال‌احمر و شاهین در بوشهر به تساوی ۱-۱ رسید. 

جوانان هلال‌احمر برای زنده نگه داشتن کورسوی امیدشان به صعود از گروه یک، باید هر ۹ امتیاز سه بازی پیش‌رو را کسب می‌کردند. در سوی مقابل، نماینده کرمان حال و روز خوشی در جدول نداشت اما آمده بود تا شکست دور رفت در کرمان را جبران کند و به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهد.

این امر باعث شد جوانان مس کرمان بازی را تهاجمی آغاز کنند و موقعیت‌هایی را بر روی دروازه تیم هلال احمر به وجود آوردند، که از مهم‌ترین آنها برخورد توپ به تیر دروازه بود. گراشی‌ها که ابتدا غافلگیر شده بودند، به خودشان آمدند و بازی را در دست گرفتند و به گل هم رسیدند. امیرحسین خسروی، مهاجم آماده و گلزن این روزهای هلال احمر، در دقیقه ۲۳ از سانتر زیبای بهنام استوار نهایت استفاده را کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند. نیمه اول با برتری یک بر صفر نماینده گراش به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، مس توپ و میدان را در اختیار گرفت. دریافت کارت زرد دوم و اخراج حسین ارجمند، مدافع هلال احمر، کار را برای آنها سخت نمود. آذرپادگان، سرمربی هلال احمر، که نمی‌خواست سه امتیاز این بازی را از دست بدهد، پس از ده نفره شدن دست به سه تعویض زد تا ضمن حفظ نتیجه، توان بدنی بازیکنانش را نیز بالا ببرد. در ادامه، دو تیم حملات زیادی را بر روی دروازه همدیگر خلق نمودند ولی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده گراش به پایان رسد.

این بازیکنان برای تیم فوتبال هلال احمر به بازی رفتند: آرین کریم‌پور، حسین ارجمند، علیرضا کریمیان، مجید زمانی، ابوالفضل راهپیما (دیان الماسی)، محمدجواد فتوت، ابوالفضل کوهی، امیرحسین رحمانیان (حسین عباسی)، یزدان خورشیدپور (محسن پورمحمد)، بهنام استوار (حسین نگهداری)، امیرحسین خسروی (حمزه اصغرپور).

در دیگر بازی‌های هفته فولاد خوزستان ایمان سبز شیراز را شکست داد و به صدر نزدیک شد. خلیج فارس شیراز دیگر مدعی صعود نیز شاهین بوشهر را شکست داد. 

یاران آذرپادگان هفته بعد بایستی در رفسنجان به مصاف تیم قعرنشین مس رفسنجان برود و در هفته آخر میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود. اما به جز کسب برد در این دو بازی هلال‌احمر برای صعود به نیمه‌نهایی بیش از هر چیز نیازمند عدم امتیازگیری رقبا است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top