بستن

محمدکاظم جعفری، بر صندلی معاونت فرمانداری گراش

هفت‌برکه: محمدکاظم جعفری به عنوان دومین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گراش معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰، طی مراسمی با حضور مجید غلام‌پور فرماندار گراش، محمد کاظم جعفری با حکم استاندار فارس به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گراش معرفی شد.

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در این مراسم با بیان این که همه باید برای خدمت به مردم پای کار باشیم، اظهار داشت: مهمترین وظیفه مسئولین باید خدمت صادقانه و شبانه روزی به مردم باش. توسعه شهرستان با تلاش شبانه روزی و همت مضاعف امکانپذیر است

فرمانداری گراش دارای پست معاونت است. قاسم فرسوده در حال حاضر معاون سیاسی امنیتی فرمانداری است و از آبان ۱۳۹۷ معاونت عمرانی به عنوان دومین معاونت فرمانداری گراش به چارت آن اضافه شد. علی زمانی حدود دو سال و نیم در این سمت قرار داشت و مهندس جعفری دومین معاون فرمانداری گراش است. 

محمد کاظم جعفری فرزند حاج محمدتقی جعفری متولد ۱۳۶۲ در گراش است. مهندس جعفری عضو نظام مهندسی ساختمان گراش و دارای مدرک کارشناسی عمران و دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش سازه است. جعفری به همراه محسنی، عالمی و فروزش از سال ۱۳۹۱ با آزمون استخدامی وارد فرمانداری گراش شدند. او در ۹ سال گذشته به عنوان کارشناس امور عمرانی و کارشناس مدیریت بحران و امور عمرانی در فرمانداری خدمت کرده است و از امروز ۲۱ بهمن‌ماه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گراش خواهد بود. 

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top