بستن

معاون پیشین فرماندار گراش، فرماندار بوانات شد

هفت‌برکه: علی زمانی، معاون پیشین عمرانی فرمانداری گراش، سرپرست فرمانداری شهرستان بوانات شد.

سایت استانداری فارس ۳ بهمن ۱۴۰۰ از انتصاب فرمانداران سه شهرستان رستم، زرین‌دشت و بوانات خبر داد. در میان این فرمانداران، نام علی زمانی سرپرست جدید فرمانداری بوانات برای گراشی‌ها آشناتر است.

علی زمانی که متولد دشتستان بوشهر است، ۲۶ آبان ۱۳۹۷ به عنوان نخستین معاون عمرانی فرمانداری گراش معارفه شد. زمانی مدت سه سال در گراش حضور داشت و در این میان کمتر از سه ماه از ۱۳ مهر ۱۳۹۹ تا ۲ دی ۱۳۹۹ سرپرست فرمانداری گراش بود. سال ۱۴۰۰ خبری چندانی از زمانی نبود و مشخص نشد کی علی زمانی پست معاون فرمانداری گراش را ترک کرد تا این که ۳ بهمن خبر فرمانداری او در بوانات منتشر شد.

زمانی پیش از حضور در گراش نیز سابقه فرمانداری داشت. او نخستین بار سال ۱۳۸۶ در شهرستان جم استان بوشهر فرماندار شد و سه سال فرماندار این شهرستان بود. بعد از آن، آذرماه ۱۳۸۹ به فارس منتقل شد و پنج سال در شهرستان اقلید و دو سال در شهرستان خرم‌بید به عنوان فرماندار خدمت کرد.

با انتصاب سه فرماندار جدید استان فارس، فرمانداران ۷ شهرستان از ۳۶ شهرستان استان فارس در دولت جدید تغییر کرده است. از ابتدای استقرار دولت سیزدهم، گمانه‌زنی در مورد حضور چهره‌های مختلف در فرمانداری گراش نیز شنیده می‌شد، اما وضعیت در این مورد نامشخص است.

به نظر می‌رسد بعد از بیانیه شورای شهر گراش و با توجه رویکرد کلی استانداری، شانس گزینه‌های بومی برای فرمانداری گراش بسیار کاهش پیدا کرده است. 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. معلوم نیست این انتصابات بر چه اساس و معیاری صورت میگیرد. ایشان در سه سالی که گراش تشریف داشتند اکثر اوقات در مرخصی بودند فقط کافیه یه نفر در این خصوص تحقیق کند بعد مشخص میشود که ایشان چه میزان به کار علاقه داشتند و در گراش حضور داشتند و پاسخ گوی عدم حضور ایشان در گراش چه کسی است؟

    فرماندار جدید گراش یکی از کارهای که کرد و به نفع مردم بود اینکه یک نیروی بومی برای این پست معرفی و عذر اقای زمانی را خواست

  2. اتفاقا آقای زمانی مدیری دلسوز و علاقه مند به کار و توسعه گراش بود. همین به اصطلاح نیروهای بومی بودند که در همراهی با دولت تزویر و دست نشانده لاری ها (فرودی) چوب لای چرخ پیشرفت گراش می گذاشتند و تمام اختیارات آقای زمانی را گرفته بودند. از نرس اینکه شاید جای اینها را بگیرد.

  3. جناب گراشی منصف
    جای دوری نرید
    شما که منصف هستید
    لطفا روزهای مرخصی ایشان را در بیاورید بعد با انصاف قصاوت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top