بستن

همراهان، جام والیبال را به گراش آوردند

هفت‌برکه: تیم همراهان گراش قهران مسابقات والیبال یادواره شهیدان سلامت در لار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال شهرستان گراش، مسابقات والیبال یادواره شهیدان سلامت دکتر محبوب زینلی و دکتر نادر زرین، با حضور شش تیم همراهان گراش، شهید مختار لار، عماد شهر، شهید فتحی لار، شهید چمران لار و اداره راه و شهرسازی لارستان از تاریخ ۲۱ تا ۲۸ دی‌ماه در سالن تربیت بدنی لار برگزار شد.

تیم همراهان گراش با ترکیب حسین فتحی، ناصر دلاوران، علی رامیارپور، وحید کریمی، محمدرضا منفرد، محمدرضا مدرسی، مهدی آذرافروزی، محمدرضا بهشتی‌نسب، علی قنبری‌زاده، سینا سرخی، اسماعیل رضایی، محمدرضا عبداللهی، فرهاد پورشمسی (لیبرو)، و جواد خواستار (لیبرو)، با سرپرستی جواد چترآبگون و مربی‌گری جواد خواستار به این مسابقات پا گذاشته بود.

این دوره از مسابقات تیم‌ها به صورت دوره‌ای به مصاف هم رفتند که تیم قدرتمند و یک‌دست همراهان گراش تنها با یک باخت از در مرحله‌ گروهی، به فینال راه یافت. در مسابقه‌ی فینال، این تیم توانست با نتیجه‌ی ۳ بر ۱ تیم شهید چمران لار را مغلوب و جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

بازی پایانی مسابقات و مراسم اختتامیه روز سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه با حضور فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان و اعضای هیات‌های والیبال لارستان و گراش برگزار شد. مهدی مهرابی، رییس هیات والیبال گراش، ضمن تشکر از برگزارکنندگان و میزبانی هیات والیبال لارستان و همچنین حضور مقتدارانه تبم همراهان گراش، گفت: «از نکات برجسته این دوره از مسابقات، حمایت ویژه‌ی مسئولان لارستان از ورزش والیبال به اشکال مختلف بود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top