بستن

استخدام شرکتی ۹۳ نفر در علوم پزشکی گراش

هفت‌برکه: ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدام شرکتی دانشکده علوم پزشکی گراش است. شغل‌های پرستاری، مامایی، کارشناسی بهداشت، فوریت‌ پزشکی و خدمتگذار و تمیزکار بیشترین پذیرش رادر این آزمون دارند.

به گزارش هفت‌برکه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جهت تامین نیروهای در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمانی گراش ۹۳ نیروی بهداشتی و درمانی را با برگزاری آزمون، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

هزینه ثبت‌نام ۹۰ هزارتومان و متقاضیان تا ۲۱ دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت samaa.gerums.ac.ir  برای ثبت‌نام اقدام کنند، تاریخ آزمون متعاقبا اعلام می‌شود.

۲۸ کارشناس پرستار زن و مرد، ۳ کارشناس مامایی، ۱۷ خدمتگذار و تمیز کار زن و مرد با مدرک دیپلم، ۱۰ کاردان و کارشناس فوریت‌های پزشکی، ۸ نفر کارشناس بهداشت،  ۶ منشی زن و مرد با مدرک کارشناسی مهمترین شغل‌های این دوره از استخدام پیمانی است. البته در رشته‌های دیگر در این آزمون جذب می‌شوند، شرایط و رشته‌های مورد نظر را در دفترچه‌ راهنمای آین آزمون مطالعه کنید.

 ۵۰ درصد نمره نهایی از آزمون کتبی و ۵۰ درصد از مصاحبه حضور خواهد بود.

۲۵ درصد از سهمیه استخدامی به سهمیه ایثارگران اختصاص دارد و متقاضیان فعال در دوره کرونا و متقاضیان بومی دارای امتیاز ویژه برای استخدام هستند. 

 

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

6 نظر

  1. لطفا آآآدمممممم استخدام کنید نه افرادی که همّ و غمّشون فیش حقوقی و تجلیل روز پرستار و مامائه.نه کسی که برا پرستیژ میره پرستاری میخونه.آدمی که واقعا بتونه از مریض پرستاری کنه.آدمی که واقعا مراقب زائو باشه تا لحظه زائیدنش و راهنمایی و کمکش بکنه ، نه بره بخوابه و یا پشت میزش بشینه.نه کسی که کیفش پر از مدرگیه که با تغلب در امتحاناتش گرفته و پایان نامه‌ش پولیه و اصلا هیچی از علم و لیسانس و فوق لیسانسش حالیش نیست.

  2. گراشی جان سلام و درود خداوند بر شما و بر همه پرستاران و ماماها

    ⚠️ به شان و منزلت مخلوق خداوند نزدیک می شوید. آهسته برانید! 🙏

    هُوَ اَنت 🌹

  3. با سلام به شهروند!
    مَن انت؟!
    ⚠ بیمارستان محل نگهداری موقت انسانهای بیمار است، بیمار خودش رنج بیماریش را دارد تحمل میکند نیازی به تحمل بداخلاقی و تکبر پرستار ندارد.زایشگاه جایی است که انسانی وارد آنجا میشود و مجبور است درد وحشتناک زائیدن یک انسان و مخلوق شریف خدا را تحمل کند و با صدای گریه‌ی نوزادش لبخند بر لبان مادر بنشیند ، نه با تولد نوزادی مرده و بی‌صدا ، چشمان این انسان شریف زجر کشیده که مادر نام داردگریان شود و با داغی بر دل از زایشگاه بیرون بیاید. مراقب باشید چه کسانی را استخدام می‌

  4. گراشی جان این پرستارهایی که سبب رنجش شما و دیگران شده اند احتمالا، شاید، ممکنه:
    ۱- با ژن بداخلاقی و بدرفتاری دنیا اومدن
    ۲-یا بد اخلاق و بدرفتار تربیت شدن
    ۳- یا در شرایط خاصی بداخلاقی و بد رفتاری میکنن
    اگه فکر میکنید بداخلاقی و بدرفتاری هر ۳ دسته با همدلی، زبان خوش، درخواست و تذکر مودبانه من، شما، بیمار و همراهان او درست شدنی نیست لاجرم برای پیدا شدن پرستار خوش اخلاق و خوش رفتار جهت شرکت و پذیرش در آزمون های استخدامی بعدی، باید من و شما همت کنیم بریم دانشگاه درس بخونیم پرستار بشیم یا بچه هامون که درست تربیت کردیم بفرستیم برن پرستاری بخونن یا دوستان و اطرافیان و آشنایان با صلاحیت اخلاقی و رفتاری مورد تایید خودمون رو، حمایت مادی و معنوی کنیم تا برن رشته پرستاری و بقیه رشته های مورد نیاز مراکز بهداشتی درمانی گراش بخونن و بیان خدمت کنن.

    التماس اندکی همت و تحمل رنج درس خوندن برای خدمت خالصانه در بیمارستان

  5. شهروند ! هر شخصی که خودش میداند اخلاقش تند است و یا به گفته شما تربیت خانوادگیش اینگونه است و ضعف اعصاب دارد نباید وارد شغل اجتماعی شود و باعث ایجاد دردسر و رنج برای همکاران و در شغل بیمارستانی باعث ایجاد درد و رنج مضاعف بیمار نشود. ما و بچه‌هایمان سالها درس خوانده‌ایم ، زحمت کشیده‌ایم و با نمرات خالص و پاک مدرک گرفته‌ایم و سالها در اجتماع ، بی‌منت خدمت کرده‌ایم و زحمتها و رنجها در محیط کار کشیده‌ایم ولی هیچگاه با اعصاب خوردی با مراجعینمون رفتار نکرده‌ایم. شهروند عزیز ! اینکه پرورش مقدم است بر آموزش یعنی همین. اینکه اول باید نفست را تهذیب کنی یعنی همین.اینکه تقوا مقدم بر علم است یعنی همین.اینکه مال،جمال، قدرت ،و حتی کمال در شخصی که تهذیب نفس نداشته باشد باعث ویرانی می‌شود و انسانی که تقوا ندارد و فقط علم دارد خطرناکتر است یعنی همین.اینه علم چندان که بیشتر دانی چون عمل در تو نیست نادنی یعنی همین.اینکه عالمان بی‌عمل به زنبوران بی‌عسل تشبیه شده‌اند یعنی همین.اینکه می‌گویند زنبور درشت بی‌مروت را گوی باری چو عسل نمیدهی نیش مزن یعنی همین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top