بستن

بسیجیان گراش آماده برای رزم

هفت‌برکه: همزمان با استان‌های جنوبی کشور رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ در منطقه عمومی گراش، ارد و فداغ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان گراش در راستای حفظ آمادگی یگانی و تمرین تاکتیک‌های عملیاتی گردان‌های بسیج، در مواقع مورد نیاز ، در قالب دو گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر رزمایش پیامبر اعظم (ص) در مناطق عمومی گراش، ارد و فداغ با حضور با صلابت بسیجیان سلحشور در تاریخ ۲۸ آذرماه اجرا شد.

به گفته سرهنگ ستاری فرمانده سپاه شهرستان گراش در این رزمایش نیروهای گردان‌های بیت المقدس برادر با تمرین تاکتیک‌هایی نظیر کمین و ضد کمین و مقابله با هلی‌برن نیروهای دشمن، و پاسگاه فرماندهی و اقدام به برقراری تورهای ایست و بازرسی در مبادی ورودی شهرستان و تمرین امداد و نجات در گردان کوثر خواهران، همزمان با رزمایش مذکور که در منطقه خلیج فارس اجرایی شد، مبادرت به اجرای این تمرینات رزمی کردند.

سرهنگ ستاری گفت: بحمدالله امروز به برکت خون شهدای عزیزمان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، روحیه سلحشوری و مجاهدت در بین جوانان و نوجوانان فعلی که رویشهای انقلاب هستند به وفور موج می زند و قطعا هر جایی که انقلاب و نظام نیاز داشته باشند، همین جوانان سلحشور مثل صحنه های دفاع مقدس در کنار آحاد مختلف مردم آماده جانفشانی و حفاظت از کیان و ارزشهای جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

گزارش تصویری مجید افشار از حضور گردان ۹۳۵ کوثر گراش

در رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ را ببنید:

 

2 نظر

  1. ایکاش الان بجای این مانور پایگاههای بسیج در سطح شهر شبانه روز گشت امنیتی داشتن تا مردم اینقدر با ترس و لرز از حضور فعال سارقین در امان باشند امنیت داخل شهر و در خانه ها اول باشه آنگاه دشمن غلط می‌کند به خاک ایران تجاوز کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top