بستن

گراش در رتبه‌ی هشتم کشوری لیگ تندرستی تا هفته پنجم

هفت‌برکه: گراش تا هفته‌ی پنجم لیگ تندرستی ایران، رتبه هشتم کشوری در بین ۴۰۰ شهرستان و رتبه اول استان در بین ۳۶ شهرستان را کسب کرده است. این لیگ دو هفته‌ی دیگر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش‌های همگانی، سیروس پاک‌فطرت، رئیس هیات ورزش‌های همگانی فارس، با بیان این که هدف از لیگ تندرستی، جلوگیری از کم‌تحرکی و بی‌تحرکی در ایام کرونا است، گفت: «لیگ تندرستی مرحله دوم از ۲۴ مهر در سراسر کشور به صورت یک طرح ملی شروع و به مدت ۸ هفته ادامه دارد. اکنون هفته ششم لیگ تندرستی را پشت سر گذاشته‌ایم و شاهد موفقیت شهرستان گراش تا هفته پنجم لیگ هستیم.»

پاک‌فطرت درباره‌ی جوایز این لیگ نیز توضیح داد: «هر هفته از بین تمام شرکت‌کنندگانی که بیشترین کلیپ را ارسال کنند، به قید قرعه از فدراسیون کشور به ۳ نفر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و در استان فارس هر هفته به ۵ نفر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان هدیه داده می‌شود. از مسئولین کمیته‌های موفق و شهرستان‌های برتر و مدیران و هیات‌های برتر در استان و در فدراسیون کشور تقدیر خواهد شد. در پایان لیگ تندرستی به ۳۱ نفر که کلیپ بیشتری ارسال کرده باشند، به قید قرعه مبلغ ۱ میلیون تومان اهدا خواهد شد. از شهرستان‌های استان فارس که مقام اول تا هفتم را کسب کنند، از طرف استان و فدراسیون مورد تقدیر قرار می‌گیرند.»

رئیس هیات ورزش‌های همگانی فارس در ادامه افزود: «در هفته پنجمی که گذشت، شهرستان گراش در بین ۴۰۰ شهر در کشور به عنوان یکی از ۲۰ شهرستان برتر انتخاب شده است. اکنون گراش در رتبه‌ی اول استان فارس و هشتم کشوری است. این جایگاه با فعالیت‌های مردم خون‌گرم و مسئولین فعال و همچنین نوره نظامی، نایب رئیس هیات ورزش‌های همگانی گراش، که پیگیر مستمر لیگ هستند، به دست آمده است. در کنار شهر گراش، شهر آباده و نی‌ریز هم جزو شهرستان‌های برتر کشور قرار دارند.»

رئیس هیات ورزش‌های همگانی فارس در پایان گفت: «امید است مردم و مسئولین گراش بتوانند با اتحاد بیشتر این امتیاز را حفظ کنند تا از لیست ۲۰ شهرستان برتر خارج نشود. از مسئولین رسانه‌ها، مدیران و همه فعالان در لیگ و مردم با غیرت تشکر می‌کنم و درخواست همکاری دیگر ارگان‌ها در سه هفته پایانی را دارم.»

محسن افشار، کارشناس ارشد مدیریت ورزشی و همکار در لیگ تندرستی ، نیز گفت: «در پایان لیگ از فعالین و تمام مسئولین تلاشگر در لیگ تقدیر و تشکر می‌شود و از همه شرکت‌کنندگان، هیات‌ها، مدارس، مربیان، دبیران فعال به قید قرعه جوایز نفیس و ارزنده از طرف شورای شهر، خیرین، هیات ورزش همگانی اهدا خواهد شد. از بقیه مسئولین درخواست داریم در دو هفته‌ی باقیمانده به پای کار بیایند تا رتبه کشور را به بالاتر برسانیم و همچنین رتبه استانی را حفظ کنیم.»

نوره نظامی، نایب رئیس هیات ورزش همگانی گراش، گفت: «شهرستان گراش تا این مرحله از لیگ به لطف و یاری خدا با حمایت اداره آموزش و پرورش، یعقوب وفایی‌فرد و چند تن از مسئولین پرتلاش، هیات‌های ورزشی گراش و بدون داشتن رئیس اداره ورزش و جوانان توانستیم که این رتبه را تا هفته پنجم لیگ در کشور و استان کسب کنیم. امید است در هفته‌ھای باقی‌مانده شاهد همکاری بقیه هیات‌های ورزشی و دیگر ارگان‌ها و خانواده‌های گراشی باشیم تا بتوانیم رتبه را حفظ و ارتقا بدهیم. تاکنون یک ورزشکار از گراش به نام کوثر پرهیزگار در قرعه‌کشی هفته اول استانی مبلغ ۲۰۰ هزار تومان هدیه گرفته است.»

نایب رئیس هیات ورزش‌های همگانی در پایان گفت: «قرار گرفتن در لیست ۲۰ شهرستان برتر کار آسانی نیست و با وجود پیشرفت‌ها‌، رقابت خیلی سخت‌تر شده است. این موفقیت حاصل تلاش تمام عزیزانی است که با جان و دل برای امتیاز شهرستان گراش فعالیت می‌کنند. از همکاری اداره آموزش و پرورش. حمایت شورای شهر، باشگاه‌های فعال، مسئولین و دبیران پرتلاش، دانش‌آموزان و مردم که برای لیگ تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم. اگر گراش در لیگ تندرستی موفق به کسب مقام شود، هیات ورزش‌های همگانی هر جایزه‌ای را که دریافت کرد، به فعالین لیگ و شرکت‌کنندگان در پایان لیگ به قید قرعه اهدا خواهد کرد.»

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top