بستن

کاروان هلال‌احمر در روستای کنگ و ریشه

هفت‌برکه: به مناسبت هفته بسیج، کاروان سلامت و کاروان نیکوکاری جوانان هلال‌احمر گراش راهی روستای کنگ‌وریشه شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گراش، این کاروان‌ها جمعه پنجم آذرماه راهی کنگ‌وریشه در بخش مرکزی گراش شدند. غلامرضا محسنی، رییس هلال احمر گراش، گفت: به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج، گروه کاروان سلامت جمعیت هلال احمر و مجمع خیرین سلامت به منظور ارائه خدمات بشردوستانه به صورت کاملا داوطلبانه در روستای کنگ و ریشه ارائه خدمت کردند.

محسنی گفت: طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان اجرا می‌شود.

دکتر مرتضی فتحی به عنوان پزشک داوطلب هلال‌احمر روستاییان را به رایگان معاینه کرد.

همزمان کاروان نیکوکاری جوانان جمعیت هلال احمر گراش نیز در روستای کنگ و ریشه فعال بودند. محسنی گفت: «در هفته بسیج در قالب طرح ملی مهربانی مهر در راستای شناسایی و کمک به دانش آموزان مناطق محروم روستایی و توزیع کمک‌های خیرین در قالب بسته‌های لوازم التحریر و بازی‌های سرگرمی در روستای کنگ‌وریشه از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

توزیع بسته‌های لوازم التحریر و  برگزاری مسابقه دو با اهدای جایزه، از برنامه‌های جوانان هلال‌احمر در کنگ‌وریشه بود. 

مجمع خیرین سلامت شهرستان، خانه هلال مسجد حضرت خدیجه کبری (س)، شورا و دهیاری روستای کنگ‌وریشه در اجرای این برنامه‌ها در مدرسه ابتدایی روستا با هلال‌احمر همکاری داشتند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top