بستن

توت‌فرنگی به گراش آمد

هفت‌برکه – گزارش آگهی: نخستین نمایندگی برند معتبر توت‌فرنگی در گراش افتتاح شد.

صبح پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ فروشگاه نمایندگی توت‌فرنگی در مجتمع سیمرغ گراش طی مراسمی بازگشایی شد. حاج ابوالحسن غفاری، از خیرین گراش، روبان افتتاح این فروشگاه را چید.

امیرحسین غفاری، مدیر نمایندگی توت‌فرنگی در گراش، گفت: «برند توت‌فرنگی یکی از برندهای در حال رشد ایرانی در حوزه کیف و کفش است. در گراش و جنوب فارس هم محصولات این برند به صورت پراکنده توزیع می‌شد که ما تلاش کردیم با گرفتن نمایندگی، محصول را با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کننده نهایی قرار دهیم.»

غفاری در مورد مزیت برند توت‌فرنگی گفت: «توت فرنگی یک برند کاملا ایرانی و با قیمت مناسب است به همین علت در این چند وقت استقبال خیلی خوبی از سوی شیک‌پوشان از این برند شده و مطمئن هستیم در گراش هم با استقبال همشهریان روبه‌رو می‌شود.»

غفاری در مورد نحوه خرید کیف و کفش توت‌فرنگی گفت: «توت فرنگی یک فروشگاه زنجیره‌ای با ۴۰۰ شعبه در کل کشور است. در نمایندگی گراش فروش ما هم به صورت حضوری و هم اینترنتی است و در حال حاضر کیف و کفش کتونی و مجلسی را عرضه می‌کنیم.»

مدیر نمایندگی توت‌فرنگی در گراش در مورد افتتاحیه گفت: «با توجه به شرایط کرونا سعی کردیم یک افتتاحیه جمع و جور با حضور دوستان داشته باشیم.»

فروشگاه توت‌فرنگی گراش در میدان شهید بهشتی (بیمارستان)، مجتمع سیمرغ، لاین دوم طبقه دوم، جنب کافه ونیز قرار دارد.

برای سفارش می‌توانید با شماره  ۰۹۱۷۰۵۰۴۴۴۸ تماس بگیرید، یا با دنبال کردن صفحه https://www.instagram.com/toutfarangi_org_gerash  از محصولات جدید و تخفیف‌ها باخبر باشید.

2 نظر

  1. یعنی همزمان که شعبه تهران تخفیف داره شما هم اجناس دارای تخفیف به دستتون میرسه که بشه خرید حضوری کرد ازتون وقت تخفیفات؟؟؟
    چون تخفیفات خوبی میزنه گاها این فروشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top