بستن

گزارش تصویری: پیاده‌روی در صبح پاییزی

هفت‌برکه: همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و هفته وحدت در گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، بعد از نزدیک دو سال تعطیلی برنامه‌های پیاده‌روی همگانی صبح روز یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ خانواده‌های گراشی مسیر شهرداری گراش تا بوستان شهر را همگام شدند. 

پیاده روی خانوادگی با همکاری همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مسوولین شهرستان و با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد؛ در پایان به قید قرعه به ۷۴ نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی نقدی و وسایل ورزشی و …اهدا شد.

نجات‌الله آشفته از هیات ورزش‌های همگانی در مورد هدایای این پیاده‌روی گفت: «با همکاری نهادهای مختلف دو دوچرخه با قیمت حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان، دو تخته پتو، پنج کارت هدیه صد هزار تومانی، ده توپ فوتبال و والیبال، پنج لباس ورزشی، ده ظرف سه تکه شیشه‌ای، ده هدیه شطرنج و طناب، ده راکت بدمینتون و مقداری وسایل ورزشی دیگر به شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اهدا شد.»

در پایان مراسم در پارک‌های هیات‌های ورزشی برنامه‌هایی را اجرا کردند و گروه واکسیناسیون نیز برای مشاوره و واکسن دوز اول و دوم حضور داشتند.

فرمانداری گراش، اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی، شورا اسلامی شهر گراش، شهرداری و ناحیه مقاومت سپاه در برگزاری این پیاده‌روی همگانی همکاری داشتند. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top