بستن

در سفر نیم ساعته وزیر: افتتاح رادیوتراپی و شیمی‌درمانی

هفت‌برکه: دکتر عین‌اللهی، وزیر بهداشت و درمان، در سفری کوتاه به گراش، دو بخش پرتودرمانی و شیمی‌درمانی را در بیمارستان گراش افتتاح کرد.

به گزارش هفت‌برکه، صبح ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ رییس جمهور و اعضای دولت راهی استان فارس شدند. وزیر بهداشت و درمان نیز به عنوان نماینده دولت در سفر کوتاه به چهار شهرستان لارستان، گراش، اوز و خنج سفر کرد. در گراش تنها فرصت افتتاح دو بخش رادیوتراپی و شیمی‌درمانی فراهم شد.

بخش‌ «رادیوتراپی» و بخش جدید «شیمی درمانی» در ساختمان در دست ساخت کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مولی‌الموحدین(ع) گراش قرار دارد.

بخش رادیوتراپی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی مولی‌الموحدین(ع) با تامین هزینه‌ای بالغ‌ بر دو میلیون و چهارصد هزار یورو توسط دو نیک‌اندیش گراشی و افزون‌بر ۲ میلیارد تومان تجیهزات که از یک ماه پیش آغاز به کار کرده بود، رسما افتتاح شد. این دستگاه یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در کشور برای درمان انواع سرطان است. (در مورد رادیوتراپی در هفت‌برکه بخوانید)

بخش شیمی‌درمانی بیمارستان گراش نیز از کلینیک سرطان که دارای ۵ تخت بود به محل جدید منتقل شد. تخت‌های شیمی درمانی در دو بخش مجزا ویژه بانوان و آقایان با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان به ۲۲ تخت افزایش یافته است.

کل زمان حضور وزیر بهداشت از ورود به گراش تا زمان خروج، حدود ۳۵ دقیقه به طول انجامید. دکتر عین‌اللهی بعد از گراش راهی اوز شد تا از دانشکده بهداشت اوز بازدید کند و عصر امروز به دیگر اعضای دولت در شیراز خواهد پیوست.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

8 نظر

  1. واقعا کسی نیست بپرسد آقای وزیر آقایان مسول هدفتان از اینگونه سفرهابی که جز اتلاف وقت جز تحمیل هزینه بر مردم و بیت المال منفعت دیگری ندارد چی است دو پروژه ای که امروز افتتاح شد برای چندمین بار است که افتتاح شده است بجای این نمایش های صوری و رسانه ای حداقل آقای وزیر که بعنوان نماینده رییس جمهور اومده بود به حرفهای مردم و مشکلات مردم و مسولین گوش میکرد حداقل موقع رفتن با کسانیکه به استقبال ایشان آمده بودند خداحافظی میکرد و یا حداقل یک تشکر خشک و خالی میکردند آقایان که ادعای دولت انقلابی و مردمی دارند سوار بر ماشین های لاکچری خارجی و یک پادگان نیرو حفاظتی با خودشان همراه کرده بودند آقای مسول گراش واقعا بی احترامی به مردم گراش نبود اصلا بفرمایید ما حصل این سفر چی بود و چی عاید گراش شد آیا این دو پروژه ای که وزیر برای بار چندم افتتاح کردند دولت نقشی در خرید و تجهیز و راه اندازی آن داشته است هزینه خیرین بزرگوار گراشی کنند افتتاح و بهره برداری شخص اش مسولین

  2. میدونستیم فقط برای *صدمین افتتاحیه*رادیوتراپی دارن میان گراش و نه کار دیگه
    انگار بیمارستان گراش فقط رادیوتراپی وشیمی درمانی داره نه چیزای دیگه
    حتی خودمسولین بیمارستان هم درحل مسایل ساده بیمارستان موندن ولی فقط مدام پز این دوبخش رومیدن

  3. دولت رییسی باید برای تکمیل و ارتقا بیمارستان بیشترین تلاش کند.شهر گراش در چهارسال قبل نیز بیشترین رای را بع رییسی دادند و امروز نگاه دولت باید بیشتر باشد .اختصاص دستگاه ها و ارتقا دانشکده شاید کمترین کاری باشد که دولت و وزیر باید در حق گراش بکند .باید در حداقل کارها دولت بیشتر تلاش کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top