بستن

طنین زنگ انقلاب در مدارس گراش

گریشنا- محمد جهاندیده: زنگ انقلاب در آغاز جشن‌های دهه فجر در مدارس گراش طنین‌انداز شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش گراش همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران زنگ انقلاب در همه مدارس تابعه شهرستان گراش و به صورت نمادین در هنرستان بانو خیرالنساءزاهدی نواخته شد.

دراین مراسم  هادی دهقانی معاون فرماندار،کریمی راد جانشین فرماندهی انتظامی، مهروری رئیس آموزش وپرورش واعضای انجمن اولیا و مربیان حضور داشتند. دهقانی معاون فرماندار طی سخنانی با بیان اینکه تحولات امروز در منطقه خاورمیانه و کشورهای عربی از سویی در جهت خواست‌ها و نیازهای مردم منطقه و نتیجه خواسته‌های فروخفته آنان است، اما از سویی دیگر نشان‌دهنده تبلور عظمت ۲۲ بهمن و انقلاب اسلامی است افزود:پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ زمینه تحول آفرینی گسترده‌ای را در جهان اسلام فراهم کرد، مقابله‌های صورت گرفته با آن در طی ۳۳ سال گذشته،همگی نشان‌دهنده عمق نفوذ شعارهای و اهداف انقلاب در جای جای منطقه و نیز جهان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش نیز در جمع دانش آموزان هنرستان خیرالنساءزاهدی  با اشاره به این که زنگ انقلاب اسلامی تداعی کننده شور و حال دوران پیروزی انقلاب اسلامی در ذهن نسل جوان و آینده‌سازان ایران اسلامی است اظهار داشت: دانش‌آموزان ایران اسلامی همچون امانت‌دارانی صدیق و صادق از میراث گرانبهای انقلاب اسلامی ایران محافظت کرده‌ و با حضور تأثیر‌گذار خود در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی قطعا و یقینا اهداف شوم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را بار دیگر خنثی می‌کنند. درپایان دانش آموزان سرودی درمدح پیامبر اسلام اجرا کردند و میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) راگرامی داشتند.

هر سال زنگ انقلاب در آغاز دهه فجر و ۱۲ بهمن‌ماه نواخته می‌شود. امسال به دلیلی تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه، صدای زنگ انقلاب ۱۱ بهمن‌ماه در مدارس به گوش رسید. عکس‌های محمد جهاندیده از برنامه امروز را ببنید.

.

عکاس پایگاه خبری هفت‌برکه گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top