بستن

۳ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل ورزشگاه محبی

هفت‌برکه: با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده، سه میلیارد تومان دیگر بودجه برای تکمیل مجموعه ورزشی محبی اختصاص پیدا کرد.

به گزارش دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، این مبلغ در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی حوزه انتخابیه از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران جذب شد و قرار است اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز مبلغی به این موضوع اختصاص دهد.

حسین‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از دکتر دارابی، مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز وزارت نفت، و تلاش‌های شورای شهر گراش و کارگروه ورزش دفتر نماینده در شهرستان گراش برای فعالسازی این مجموعه ورزشی، ابراز امیدواری کرد که با اختصاص این مبلغ، عملیات تکمیل و تجهیز این مجموعه ورزشی به زودی آغاز و در آینده شاهد رفع مشکلات و بهره‌برداری کامل از این سالن ورزشی چندمنظوره باشیم.

گفتنی است چندی پیش نیز با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده مبلغ دو میلیارد تومان برای تکمیل زمین چمن مصنوعی بزرگ این مجموعه از شرکت ملی نفت ایران جذب و عملیات ساخت آن نیز مردادماه سال جاری با حضور مهندس حسین‌زاده، دکتر فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس، و دکتر حاجی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، آغاز شد.

کلنگ مجموعه ورزشی محبی ۲۳ سال پیش در زمینی بالغ بر ۱۰۳ هزار متر مربع بر زمین زده شد و این مجموعه در سال ۱۳۸۷ از سوی زین‌العابدین محبی به دولت واگذار شد. سالن سه هزار نفری این مجموعه به عنوان بزرگترین سالن ورزشی جنوب فارس اسفند ۱۳۹۶ افتتاح شد. (خبر در هفت‌برکه) اما هنوز امکانات این سالن نیاز به تکمیل دارد. 

2 نظر

  1. بهترین ورزشگاه داشته باش اما مربی خوب و ورزشکار مستعد وجود نداشته باشد . چه فایده . امکانات سخت افزاری وجود نداشته باشد اما منابع انسانی توانا در دسترس باشد . افتخار و غرور برداشت می کنی . پس بهتر است این اعتبارات صرف حمایت از افراد مستعد و یا پرورش نبوغ افراد بشود . برای حفظ سلامتی جامعه یک پیاده روی ساده نیز می تواند جوابگو باشد . همسایگان ورزشگاههای منطقه افراد معتاد و بیکار و کفتر باز کم نیستند

  2. ۳ میلیارد چقدره؟😕 یعنی با این مبلغ نمیشه دو تا از نهادهای دولت جمهوری اسلامی توو مملکت امام زمان ، بدهیشو به من پرداخت کنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top