بستن

سالاری به سرپرستی اداره ورزش و جوانان منصوب شد

هفت‌برکه: پس از چند ماه نامشخص ماندن وضعیت سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش (خبر در هفت‌برکه)، مهدی سالاری، کارمند باسابقه‌ی این اداره، حکم سرپرستی این اداره را امروز دریافت کرد.

به گزارش هفت‌برکه و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، مهدی سالاری متولد ۱۳۵۹ در حاجی‌آباد است و سابقه‌‌ی ۲۰ سال فعالیت در اداره‌ی ورزش و جوانان گراش را دارد. او مسئولیت بیشتر کارهای اداری همچون امور باشگاه‌ها، ماده ۸۸، حسابداری، مالی و آمار را به عهده داشته و دارد. سالاری دانشجوی ترم آخر تربیت بدنی در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد زرین‌دشت است.

عباس حاجی‌زاده، مدیر کل ورزش و جوانان فارس، در حکم انتصاب سالاری نوشته است: «با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان گراش تعیین می‌گردید.» بدین ترتیب، برنامه‌ی انتقال محسن افشار از اداره آموزش و پرورش به اداره ورزش و جوانان را فعلا می‌توان منتفی شده دانست.

نکته جالب اینکه تاریخ حکم ابلاغیه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰ است، اما این حکم پس از پیگیری وضعیت اداره در سایت هفت‌برکه (+)، امروز چهارم شهریور ۱۴۰۰ برای او ارسال شده است. سالاری در توضیح این مساله می‌گوید: «قبل از این، هر چه از شیراز اصرار کردند قبول نکردم اما در ماه مرداد ابلاغ من را زده بودند. اما وقتی شما رسانه‌ایش کردید، ابلاغ را ارجاع دادند و امروز به سیستم ما آمد. ظاهرا دبیرخانه متوجه نبوده است.» 

سالاری در مورد وضعیت سرپرستی اداره از زمان رفتن خداپرست هم می‌گوید: «از همان زمان، به دستور استان، کارهای اداره را من پیگیری می‌کردم. از یک ماه پیش هم با پیگیری فرمانداری گراش، حکم سرپرستی من قطعی شده بود، اما به دست ما نرسیده بود.»

سرپرست جدید اداره ورزش از این فرصت استفاده می‌کند تا مساله‌ی کمبود نیرو در اداره ورزش و جوانان را یک بار دیگر گوشزد کند: «مشکل اصلی ما کمبود نیرو است. ما با سه نفر داریم اداره را می‌چرخانیم که یکی از آنها را جدیدا به ما داده‌اند.» گفتنی است که آنچه اداره ورزش و جوانان خوانده می‌شود، در واقع هنوز «نمایندگی» است و ارتقای اداره همواره یکی از دغدغه‌های اهالی ورزش در گراش بوده است.

سالاری در مورد برنامه‌های مد نظرش می‌گوید: «به خاطر وضعیت کرونایی اداره کل به ما ابلاغ کرده که برگزاری مسابقات فعلا تعطیل تا وضعیت بهتر شود. حتی باشگاه‌ها را هم دستور داده‌اند که تعطیل کنند.» اما این مدت احتمالا فرصت خوبی است که کارهای عمرانی مربوط به ورزش پیگیری شود. سالاری با تایید این نکته می‌گوید: «ما در چهار روستای حسین‌آباد، محمدزینا، لب‌اشکن و کنگ‌وریشه شروع به احداث چمن مصنوعی کرده‌ایم. برای چمن مصنوعی زمین بزرگ ورزشگاه محبی هم پیمانکار در حال کار است.» او در مورد چمن ورزشگاه شهدا هم می‌گوید: «این زمین آماده است. هیات فوتبال قرار بود جام حذفی را در این زمین برگزار کند، اما ستاد کرونا مجوز برگزاری مسابقات را نداد. یکی دو بازی دوستانه در این زمین برگزار شده است.»

تکمیل خبر: تاکید سالاری بر پیگیری فرماندار برای حکم سرپرستی

مهدی سالاری، سرپرست اداره ورزش و جوانان گراش، در نامه‌ای به سایت گریشنا نوشت:

«احتراما به استحضار می‌رساند در جوابیه خبر نشر در سایت مربوطه در خصوص این اداره بعد از استعفای آقای خداپرست کلیه امورات اداره و جلسات سطح شهرستان به عهده اینجانب بوده و پس از پیگیری مکرر آقای فرماندار در مردادماه حکم سرپرستی بنده زده شده.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

6 نظر

  1. محسن افشار نیرویی کارآمد و زحمتکش و حسن جبرالدینی هر دو با تحصیلات عالی در رشته ورزش واقعا می توانستند ورزش گراش را به خوبی بچرخانند ایکاش برای یکبار هم که شده نماینده محترم یک گامی بر می داشت ظاهرا قضیه چیز دیگه ای است چند سال است با رفتن استاد حسن نژاد ورزش گراش از رونق افتاده اگر یکی از این دو بزرگوار بودند شاید یک تکانی می خورد افشار طبق گفته خودشان در همین گریشنا گفتند که من چون قراره رییس اداره ورزش و جوانان شوم از شورا استعفا دادم یک مرتبه به نحو مشکوکی کسی دیگه آمدند یک علامت بزرگ است

  2. با احترام به جناب آقای سالاری با ۲۰ سال سابقه….یعنی ایقد بی کس و کاریم و نیرو نداریم که فردی که هنوز دانشجو هست رو گذاشتین سرپرست یه اداره….
    والا ای همه کارشناس ارشد تخصصی داریم پس کی میخاین ازشون استفاده کنید.
    همینه که داریم روزبه روز بجای اینکه پیشرفت کنیم داریم پسرفت میکنیم.
    دلمون خوشه که نماینده مون گراشیه خب یه حرکتی حرفی صحبتی….

  3. از شماست که بر شماست.تا بوده همین بوده.
    طرز فکر ” علف درِ خونه سهارن ” نتیجه‌ش میشه ” دَر خشِ جا نِه‌خش “.
    غریب‌پرستی افراطی هم که عین یک بیماری مزمن توو خونِ خیلی از گراشیا جا خوش کرده و بهبود هم پیدا نمی‌کنند. والسلام.

  4. یادتونه بیشتر شما گراشیها وقتی آقایان اکبری و حسن نژاد رییس بودند چه بلایی با انتقادات تند و توهین آمیز سرشون آوردین کدام گراشی عاقل در گراش مسولیت قبول خواهد کرد آیا مردم گراش قدردانی خواهند کرد حمایت خواهند کرد دیگه هیچ گراشی نمیاد مسولیت قبول کند از کدام مدیر گراشی حمایت شد بر عکس آن هم است همین الان هم که تعداد محدودی گراشی پست ریاست دارند اینقدر مغرور و متکبر هستند که عارشون میاد با گراشی ها گراشی صحبت کند و یا معاونین خود غیر گراشی انتخاب کرده است چون برای سوی استفاده از بیت المال و دریافت حقوق و اضافه کاری های دروغی نمی‌خواد دوستش که گراشی است بفهمد مشکل از دو طرف است هم عدم حمایت و تشویق و قدردانی گراشیها و هم و‌گشنه ها و کم جنبه هاییکه به ریاست میرسند تازه به دوران رسیده هاییکه که نه خودشان میشناسند و نه خدا البته چند نفر هم هستند که در حال حاضر مسولیت دارند که از خانواده های با اصالت هستند که واقعا خدمت میکنند

  5. در پاسخ به آقا یا خانم “جواب”.
    با این نظرتون که خیلی از گراشیها قدر مسوول زحمتکش گراشی رو نمی‌دونن کاملا موافقم و حتی چون اون مسوول گراشیه احترامش که نمی‌کنند ، تازه بی‌حرمتی هم بهش می‌کنند ولی اگه جای اون مسوول گراشی یه غیر‌گراشی باشه پاچه‌خواریشم می‌کنن.خودم تجربه کردم این بی‌حرمتیها رو از خیلی گراشیها.
    تلاشها و زحمتهای بی‌شائبه و بی‌حقوق و خالصانه برا شهرم داشته‌ام ولی در جوابش از کله‌گُنده‌ها و متکبرها و غریب‌پرستهای گراشی بی‌احترامی و نمک‌نشناسی و قدرنشناسی دیدم.
    خدا جای حق نشسته بلاخره یه روزی یه جایی تاوان پس میدن.و اما اون قسمت نظرتون که از بعضی مسوولین گراشی به بدی یاد کردین در جریان نیستم و چیزی که با چشم خودم ندیدم و لمسش نکردم ، تأیید و یا تکذیب نمی‌کنم.

  6. با سلام و احترام
    با توجه به پیگیری های ریاست آقای افشار از طریق مراجع ها گوناگون می بایست یک نفر را به عنوان سرپرست بصورت موقت تا نهایی شدن ریاست آقای افشار منصوب می گردید تا امورات اداری اداره ورزش و هیات ها مسکوت نماند. آقای سالاری با تجربه ۲۰ ساله بهترین فرد جهت سرپرستی است که به امورات ورزش شهرستان آگاه است و بصورت موقت سرپرستی اداره را عهده دار خواهند بود تا موافقت های اداری آقای افشار جهت ریاست گرفته شود ان شاالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top