بستن

حسین مهروری، همچنان شهردار

هفت‌برکه: با رای اعضای شورای ششم، حسین مهروری در سمت شهردار گراش ابقا شد.

به گزارش هفت‌برکه> در نخستین جلسه شورای شهر گراش> ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ با رای تمامی اعضای شورا، حسین مهروری که از تیرماه ۱۳۹۹ پس از انحلال شورای پنجم با حکم استاندار فارس شهردار گراش بود، در این سمت ابقا شد. در این جلسه اعلام شد که مهروری به مدت یک سال شهردار گراش خواهد بود. 

حسین مهروری در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «طبق توافق، همکاری من با شورا به صورت موقت و چندماهه است تا زمانی که کارها روی روال بیفتد. اصرار شورا این بود که حداقل یک سال قول بدهم.»

با توجه به این که از نظر قانونی امکان تعیین مدت برای انتخاب شهردار ممکن نیست، شهردار گراش در مورد زمان یک‌ساله‌ی اعلام شده گفت: «شاید زمان همکاری ما کمتر یا بیشتر باشد و در وقتی که لازم باشد استعفا خواهم داد.»

پیش از این اعلام شده بود که مهروری در آستانه‌ی بازنشستگی است. او در مورد مدت خدمت خود گفت: «من الان سی سال خدمت هستم ولی امکان پنج سال تمدید نیز دارم.»

مهروری در مورد شورای ششم گراش گفت: «انشاالله با توجه به حسن نظری که شورا نسبت به من نشان داده‌اند، امیدوارم بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم. این شورا جوان و پرانرژی هستند و البته بعد از چهار سال کارنامه شورا مشخص می‌شود.»

مهروری گفت: «با توجه به تجربه‌ی شورای قبل، مردم بیشتر همکاری داشته باشند و شورای و شهرداری هم هوای مردم را بیشتر داشته باشند.»

حسین مهروری پیش از این چهار سال از اردیبهشت ۱۳۸۲ تا اردیبهشت ۱۳۸۶ در نبودِ شورای شهر دوم گراش از سوی استاندار فارس به عنوان شهردار گراش خدمت کرد و بعد از آن دو سال از سال ۸۶ تا ۸۸ بخشدار گراش بود. در دوره‌ی پنجم شورای شهر نیز مهروری در تغییرات شهرداران گراش دو بار به سرپرستی شهرداری منصوب شده بود و از تیرماه ۱۳۹۹ تاکنون یک بار دیگر در سمت شهرداری گراش قرار گرفت. 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top