بستن

ریشه بی اخلاقی های رسانه ای دوری از روح مکتب است

صادق رحمانیان کارشناس مسائل رسانه در گفتگو با شبکه ایران رقابت رسانه ها در بی اخلاقی را برای کل جامعه مضر دانست و افزود: وقتی مطبوعات کشور که قرار است برای تنویر افکار عمومی و روشن بینی به کار گرفته شود دچار بی اخلاقی شود از جامعه نمی توان انتظار سلامت اجتماعی داشت.

این کارشناس امور رسانه ادامه داد: بداخلاقی های رسانه ای به حدی آشکار است که سلامت جامعه را نیز تحت تاثیر قرار داده به نوعی که نشانگر نوعی بیماری در جامعه است و اگر این بیماری عادی شود همگان زیان خواهند دید.

رحمانیان تصریح کرد: لجن پراکنی در مطبوعات آینه دید جامعه را مخدوش و دستگاه شناخت جامعه را دستخوش تغییر می کند.

وی دلیل بداخلاقی های رسانه ای را دوری از روح مکتب امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: مفاهیم و آرمان های سال ۵۷ از دست رفته و به مرور رنگ باخته اند.

مدیر گروه رادیو فرهنگ در پایان خاطرنشان کرد: رفتار ناپسند رسانه ها که به اپیدمی بدل شده است ریشه در زیاده خواهی های افرادی دارد که برای رسیدن به قدرت و مطامع خود آرمان های انقلاب را قربانی می کنند.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

2 نظر

  1. لفظ لجن پراکن را قبلترها از دهان حسنی و خطاب به صحبت نو لار شنیده بودیم!! نکند این واژه را رحمانیان به حسنی یاد داده؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top