بستن

بختِ بد عروس جوان؛ تصادف و مرگ در روز تولد

هفت‌برکه: کیمیا اصیلی‌نژاد، دختر ۱۹ ساله فیروزآبادی-گراشی که تنها یک هفته از گرفتن گواهینامه او می‌گذشت، در روز تولدش در اثر انحراف به چپ خودرو، جان خود را از دست داد.

خانواده اصیلی‌نژاد به گراش سفر کرده بودند تا برای عروسی کیمیا که قرار بود یک هفته‌ی دیگر برگزار شود، دوستان و آشنایان را دعوت کنند. یکم تیرماه ۱۴۰۰، تاریخ تولد کیمیا بود که تاریخ مرگ او نیز در همین روز رقم خورد.

محمد شکاری، مسئول عملیات هلال‌احمر گراش، در گفت‌وگو با هفت‌برکه گفت: «این حادثه امروز، یکم تیرماه ساعت ۱۹:۲۱ اتفاق افتاد. انحراف به چپ و واژگونی خودروسواری پژو پارس، دلیل این حادثه بوده است.»

کیمیا اصیلی‌نژاد، راننده‌ی خودرو به دلیل ضربه به سر، در دم در این حادثه فوت شد و رویا اسدی، مادر خانواده که گراشی است و پوریا و کیانا اصیلی‌نژاد، پسر و دختر او، دچار آسیب‌دیدگی جزیی شدند.

کیانا، دختر خردسال این خانواده در محل حادثه، به یکی از حاضرین گفت: «تا شهر اوز، مادرم رانندگی می‌کرد اما در اوز، کیمیا که تازه گواهینامه‌اش را گرفته است از مادرم خواست که خودرو را به او بدهد تا او رانندگی کند. کیمیا رانندگی را شروع کرد و هنوز راه زیادی نرفته بودیم که حادثه اتفاق افتاد.»

بر اساس گزارش هلال‌احمر، با اعلام افراد عبوری از محل حادثه در محور گراش-اوز در مورخ یکم تیرماه  ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۱ مبنی بر واژگونی پژو پارس در کیلومتر۱۴ گراش – اوز، سریعا تیم امداد و نجات پایگاه شهدای امدادگر گراش با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام گردید که پس از ارزیابی صحنه، مصدومین این حادثه با آمبولانس اورژانس و هلال احمر گراش به بیمارستان امیدوار اوز انتقال داده شدند.

در پیام هلال احمر از رانندگان خواسته شده است در ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم. شهروندان در صورت وقوع حادثه بین شهری با شماره های ۵۲۴۴۰۱۱۵-۱۱۲تماس حاصل فرمایید.

محمد شکاری، مسئول عملیات هلال احمر در پایان گفت: «اکثر پایگاه‌های امداد و نجات در استان فارس خودرو نجات دارند، ولی با وجود سابقه‌ای که پایگاه گراش به عنوان اولین پایگاه امداد جاده‌ای استان فارس دارد، هنوز این پایگاه از داشتن خودرو نجات محروم است. ویژگی خودرو نجات رهاسازی و آزادسازی افراد محبوس در حادثه است. از مسئولین و خیرین شهرستان تقاضا داریم تا با فراهم کردن این خودرو، ما را در امدادرسانی بهتر به مردم یاری کنند.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top