بستن

۳۰ عروس با جهیزیه کمیته امداد به خانه بخت رفتند

هفت‌برکه: با پیگیری کمیته امداد خمینی گراش، خیرین ۳۰ جهیزیه ۳۰ میلیون تومانی برای تروج ازدواج آسان به مددجویان تحت پوشش اهدا کردند. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش سه‌شنبه یکم تیرماه ۱۴۰۰، به مناسبت فرا رسیدن میلاد پربرکت علی ابن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت با حضور مجید غلام‌پور فرماندار گراش، سعید جعفری منتخب مردم در شورای اسلامی شهر، نادر افشار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان و جمعی از خیرین و معتمدین ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

نادر افشار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)گراش در این مراسم گفت: ارزش هر سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، فرش، اتو، پنکه، دستگاه آبمیوه گیری، سرویس ظرف، جارو برقی و ماشین لباسشویی بیش از ۳۰ میلیون تومان است که از محل منابع کمیته امداد و مشارکت با مشارکت خیرین امداد و مراکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج) گراش، صاحب الزمان(عج) ارد و مرکز نیکوکاری حامیان ایتام مهر امام رضا (ع) تهران تامین اعتبار گردید.

وی هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد را ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمندان و مددجویان دانست و گفت: تهیه جهیزیه‌ها با همکاری و مساعدت خیرین نیک‌اندیش محقق شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)گراش بر همکاری موسسات خیریه در کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند تاکید کرد و اظهارداشت: بدون تردید نقش خیرین در مشارکت امور خیر علاوه بر تهیه و اعطای جهیزیه در تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان همچون یخچال، کولر، بخاری، آبگرمکن و سایر امکانات غیرقابل انکار است و این مهم باید با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار دارد.

افشار افزود: کمیته امداد نهادی اجتماعی در یاری رساندن به نیازمندان و رفع مشکل افراد مختلف جامعه است و تلاش می‌شود با مشارکت نیکوکاران و استفاده از ظرفیت خیرین، بخشی از نیاز مددجویان برطرف شود.

گفتنی است سال گذشته ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش با ارزش هر سری ۲۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و مشارکت مراکز نیکوکاری اهراء شده است.

افشار در گفتگو با روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی گراش گفت: به دلیل شرایط کرونایی و به منظور اجتناب از شائبه‌های تبلیغاتی، این مراسم بدون تشریفات اداری برگزار شد، اما همچنان از خیرین و نیکوکاران خواهشمندیم مثل همیشه با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی ما را در تامین مایحتاج و نیازمندی های ضروری مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف بخصوص اهدای لوازم سرمایشی در این روزهای گرم تابستانی یاری دهند.

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top