هفت‌برکه: کامران جعفری به عنوان رییس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، معرفی شد.

به گزارش هفت‌برکه، کامران جعفری از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب در گراش است و مسئول ستاد روحانی در دوره‌ی گذشته بود. او در گفت‌وگو با هفت‌برکه، از راه‌اندازی ستاد دکتر همتی در روزهای آینده در گراش خبر داد. به گفته جعفری، ستاد خواهران نیز جدا خواهد بود و فاطمه فتحی مسئولیت این ستاد را متقبل شده است.

مسئول ستاد همتی در گراش گفت: «البته که این تنها ستاد دکتر همتی در گراش است و با بودجه شخصی دایر می‌شود. تنها کمکی که از مرکز به ما شده، ارسال چند پی‌دی‌اف از عکس‌ها و پوسترهای تبلیغاتی‌ است. اصلا معنای ستاد مردمی این است.»

جعفری در مورد برنامه‌های تبلیغاتی این ستاد نیز می‌گوید: «فعلا به خاطر مسایل بهداشتی و مقررات کرونایی، برنامه‌های خاصی نداریم. اگر بتوانیم گردهم‌آیی بزرگی در محلی باز برگزار کنیم و مجوزهای مربوطه صادر شود، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

مسئول ستاد همتی در انتها از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کند: «ما نه منابع مالی آنچنانی همچون برخی دیگر از کاندیداها داریم و نه دل و دماغی برای شرکت در این عرصه‌ی نابرابر. با این وجود، از همه‌ی آنانی که نمی‌خواهند رای دهند؛ معترض و شاکی وضع موجود و ضربه خورده‌اند، تقاضا می‌کنم که بیایید و شرکت کنید تا ثابت کنیم که قدرت واقعی و میزان، رای ملت است؛ نه آنطور که برخی فکر می‌کنند که می‌توانند با ایجاد دوگانه‌ها و به نوعی مهندسی کردن، رای مردم را به سمت و سویی خاص ببرند.»

Jafari Setad Hemmati