بستن

ناصری به نفع جوانان انصراف داد

هفت‌برکه: با انصراف محمد ناصری، تعداد نامزدهای انتخاب شورای شهر گراش به ۲۶ نفر رسید.

محمد ناصری در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «نامه‌ی انصراف خودم را امروز ۱۸ خرداد تحویل آقای غلامی در ستاد انتخابات داده‌ام و در روزهای آینده نیز در بیانیه‌ای در مورد دلایل انصراف می‌نویسم.»

 ناصری در متن انصراف سه دلیل «ایجاد انگیزه بیشتر برای نامزدهای جوان، دادن میدان و فرصت بیشتر به جوانان و افزایش ساعت کاری در دبیرستان‌ها» را به عنوان دلایل انصراف اعلام کرده است.

ناصری عضو شورای چهارم گراش گفت: «تعداد نامزدها زیاد و کافی است. ما باید به جوانان‌ها برای حضور در شورا فرصت بدهیم. کناره‌گیری من هم به نفع جوانان است.»

ناصری گفت: «نامزدهای انتخابات هم اگر کسی بخواهد مشورت می‌دهم و توقع دارم اعضای شورا نیز در بحث آموزش کمک ما باشند. من در حوزه تخصصی خودم که آموزش و کنکور است همچنان به شهر خدمت می‌کنم.»

محمد ناصری دبیر زبان انگلیسی در دبیرستان‌های گراش است. او در شورای اول نامزد انتخابات و چهار سال در شورای چهارم عضو شورای شهر گراش بود. محمد ناصری در شورای پنجم نیز نفر هشتم بود اما قبل از حضور در شورا از عضویت در شورای شهر انصراف داد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. تو که میخوای پیاده بشی چرا هی سوار میشی آخه؟! مگه از اولش دلایلتو بررسی نمی‌کنی که نیای؟!
    هی میاد یا انصراف میده یا استعفا میده.😳😐😊

  2. البته از کسانی که قصدشان انصراف یا احیانا بعد آن استعفا می باشد و استقامت و یا همتی در قبال مشکلات و نواقص موجود در شورای شهر در خود نمی بینند عاجزانه و ملتمسانه خواهش می کنیم که در ابتدای امر از ثبت نام خودداری کنند تا با توجه به این امور رد صلاحیت ها !!! این تعدد و تکثر کاندیداها باعث نشود که دیگرانی که واقعا قصد و انگیزه فعالیت و خدمت را دارند فله ای رد صلاحیت شوند !!! البته که طبق قانون هر کسی مجاز و اختیار و حق آن را دارد که کاندید شود و منع و اشکالی برای استاد محترمی چون جناب آقای ناصری وارد نیست و خبط و خطایی از ایشان صادر نشده ولی آینده نگری و جوانب سنجی در تمام امور بیشتر به نفع و انتفاع منجر می شود تا به ضرر و زیان !! به هر حال اختیار هر کسی دست خود اوست و صلاح مملکت خویش خسروان دانند !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top