بستن

لباس سیاه ۱۰ میلیاردی بر تن جاده گراش – اوز

هفت‌برکه: عملیات روکش آسفالت جاده گراش – اوز به طول ۱۴ کیلومتر در حال انجام است. 

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مهندس حسن شبانی از  عملیات روکش آسفالت محور گراش – اوز  با هدف افزایش بهبود وضعیت تردد خودروها و ارتقای ضریب ایمنی خبر داد.

شبانی اظهار داشت : به دلیل فرسودگی ناشی از از عوامل طبیعی و جاده‌ای ، محورها در معرض خرابی قرار می گیرد و به همین دلیل باید اقدامات وسیعی در جهت حفظ و نگهداری از آن به طور مداوم صورت گیرد تا ضریب ایمنی جهت تردد خودروها حفظ و افزایش یابد.

شبانی گفت: با تلاش همکاران در مجموعه و تامین اعتبارات لازم هم اکنون روکش آسفالت در محور گراش – اوز به طول ۱۴ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ده میلیارد تومان آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به این که شروع این عملیات در راستای ایمن سازی تردد و کاهش تصادفات جاده ای بوده ، افزود: نگهداری و حفاظت از راههای ارتباطی در تمام فصول بدون وقفه انجام می‌شود تا بهره‌مندی مردم شریف منطقه از راه مناسب و تسهیل در رفت و آمد میسر شود.

شبانی همچنین از صبر و شکیبایی مردم شهرستان‌های گراش و اوز و دیگر مردم شریف منطقه به پاس همکاری در طول مدت فرآیند عملیات روکش آسفالت در این محور ، تشکر و قدردانی کرد.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top