بستن

جدول خاموشی برق گراش در سال ۱۴۰۰و مشکلات بی‌برقی

هفت‌برکه: بعد از چند روز قطع گاه و بی‌گاه برق از امروز دوم خرداد ۱۴۰۰ برنامه خاموشی احتمالی برق برای سراسر کشور اعلام شد. 

در این برنامه شهر گراش به ۱۰ منطقه و بخش ارد به دو منطقه تقسیم شده و ممکن است در روز یک منطقه تا ۴ ساعت خاموشی داشته باشد و یا خاموشی اعمال نشود. اعمال خاموشی به میزان بار کل شبکه بستگی دارد.

این برنامه احتمالی بوده و حذف یا اجرای خاموشی متاثر از وضعیت لحظه‌ای بار شبکه سراسری است و مسئولین شهرستانی و استانی در آن نقشی ندارند.

اداره برق تقاضا کرده است شهروندان محترم حتی الامکان از تماس‌های غیر ضروری با سامانه ۱۲۱ خودداری تا امکان بررسی و رفع بی‌برقی‌های ناشی از حوادث امکان پذیر گردد.

اما قطع برق مشکلات متعددی را برای بخش‌های دیگر به وجود آورده است. اداره آبفا نیز که در روزهای با مشکلاتی در تاسیسات آبرسانی روبه‌رو بوده است در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به کمبود برق و ادامه‌دار بودن این روند در تابستان پیش‌رو خواهشمند است تمام مشترکین عزیز روستایی و شهری اقدامات لازم جهت مدیریت مصرف آب مبذول فرمایند.»

از سوی دیگر اداره آتش‌نشانی هم برای گیر کردن رد آسانسور هشدار داد: «با توجه به قطعی برق در این روزها، توصیه می شود در ساعت‌های اعلام شده قطعی برق از آسانسور و پله برقی استفاده نکنید. در صورت محبوس شدن در آسانسور به علت قطعی برق، با شماره‌هایی که در داخل کابین آسانسور درج شده تماس بگیرید. به همین دلیل بهتر است همیشه موبایل خود را در آسانسور همراه داشته باشید.چنانچه شماره تماسی در کابین وجود نداشت، با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس بگیرید.»

همچنین در روزهای گذشته تعدادی از شهروندان و مغازه‌داران از قطع شدن برق در زمان بستن درهای برقی مغازه و پارکینگ گلایه کرده‌اند.

قطع برق در گراش باعث قطعی اینترنت نیز می‌شود. به نظر می‌رسد بعد از قطع برق تا زمان وارد شدن برق اضطراری دقایقی اینترنت گراش نیز قطع می‌شود و ممکن است این قطعی اینترنت ادامه‌دار نیز شود. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. این چه وضعیه؟؟؟؟؟؟
    تکلیف بچه هامون که کلاس های آنلاین دارن چی میشه؟
    اصلا ماها مثل اینکه آسایش و آرامش نباید داشته باشیم. هر سری باید با یه مشکلی سرگرم باشیم.
    چه بدبختی گرفتار شدیم.

  2. دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
    کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

    گفتم که یافت می‌نشود جسته‌ایم ما

    گفت آنچه یافت می‌نشود آنم آرزوست
    .
    .
    .
    مرد را دردی اگر باشد خوش‌ است
    درد بی‌دردی علاجش آتش است.
    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
    .
    .
    .
    پدر و مادر نیکلا تسلا و ادیسون بیامرزاد.روحشان قرین رحمت الهی باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top