بستن

امیرعضدی جانشین شهسواری در منابع طبیعی گراش شد

هفت‌برکه: امیررضا امیرعضدی با مدرک دکترای آبخیزداری جانشین ابراهیم شهسواری در اداره منابع طبیعی گراش شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گراش با حضور مجید غلام‌پور فرماندار گراش، محمد میرزایی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، کشاورز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، شهردار گراش، فرمانده نیروی انتظامی و برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

امیررضا امیرعضدی متولد سال ۱۳۶۱ در شهر شیراز و دارای مدرک دکترای بیابان زدایی است. او ۷ سال سابقه کار در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گراش را دارد و تاکنون کارشناس آبخیزداری شهرستان گراش بوده است. امیرعضدی در چند شرکت خصوصی به عنوان مسئول فنی و ناظر پروژه فعالیت دارد.

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در این جلسه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی را ضروری دانست و گفت: منابع طبیعی بخشی از ثروت ملی است و متولیان این حوزه و همچنین سایر دستگاه‌ها باید دست به دست هم دهند و اجازه ندهند این ثروت مورد دست اندازی افراد سودجو قرار گیرد.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان افزود: شهرستان گراش به عنوان یکی از مناطق مستعد دارای ظرفیت و توانمندی‌های خوب اقتصادی است و شرایط مناسبی برای جذب سرمایه گذار دارد.

فرماندار گراش تکمیل ساختمان اداری، تقویت نیروی انسانی، تامین امکانات و تجهیزات اداری، تامین اعتبار و تکمیل طرح‌های جنگل کاری در شهرستان و اجرای طرح‌های آبخیزداری را از مهمترین نیاز‌های شهرستان در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری عنوان کرد.

محمد میرزایی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس در این جلسه با تشریح عملکرد این اداره کل از اجرای طرح ابتکاری هنگ امداد طبیعت در فارس خبر داد و افزود: این طرح ها در راستای انجام بهتر وظایف سازمانی به منظور چابک سازی و نیز افزایش سرعت و دقت در حفاظت، احیاء، اصلاح، توسعه و بهره برداری بهینه از منابع طبیعی و همچنین کاهش هزینه ها و افزایش دقت راه اندازی شده است.

سعید کشاورز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گراش تعرض به منابع طبیعی تعرض به حقوق آحاد مردم دانست و افزود: برخورد با هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی باید با قاطعیت و جدی باشد.

وی با تاکید بر فعالیت مستمر گشت‌های مشترک و حفاظت از منابع ملی، گفت: حضور میدانی و گشت‌های مشترک فرصت سود‌جویی را از طمع کاران و متجاوزان می‌گیرد.

شهسواری رئیس سابق اداره منابع طبیعی گراش در این جلسه گزارشی از عملکرد خود ارائه و از همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف شهرستان با منابع طبیعی تقدیر کرد.

امیر عضدی رئیس جدید منابع طبیعی گراش حفاظت از اراضی و عرصه منابع طبیعی را از مهمترین اهداف خود عنوان کرد و در بخش آبخیزداری خواستار تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرستان شد.

هفته گذشته ابراهیم شهسواری بعد از چهارسال حضور در گراش به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جهرم معرفی شده بود.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top