بستن

رییس منابع طبیعی گراش به جهرم رفت

هفت‌برکه: با انتقال ابراهیم شهسواری رییس اداره منابع طبیعی گراش به جهرم، وضعیت مدیریت این اداره از ابتدای هفته نامشخص است. باید دید آیا یکی از کارکنان گراشی این اداره حکم ریاست می‌گیرد یا این که مدیر جدید منابع طبیعی از خارج شهرستان منصوب می‌شود؟

به گزارش هفت‌برکه صبح شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ مراسم معارفه ابراهیم شهسواری به عنوان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جهرم در فرمانداری جهرم برگزار شد.

ابراهیم شهسواری که اهل داراب است از اسفند ۱۳۹۵ به مدت بیش از چهار سال رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گراش بود. با وجود معارفه شهسواری در جهرم هنوز سرپرست جدیدی برای اداره منابع طبیعی گراش معرفی نشده است.

مجید غلامپور فرمانده شهرستان گراش در مورد رییس جدید منابع طبیعی گراش گفت: «نظر ما در این اداره روی نیروی بومی است ولی به جز بومی بودن داشتن شرایط فنی هم مهم است و تصمیم نهایی با اداره کل منابع طبیعی است. تا زمان معرفی سرپرست، خود آقای شهسواری وظایفی سرپرستی را بر عهده خواهد داشت.»

فرماندار گراش در مورد اهمیت این اداره گفت: «با توجه به این که در طرح‌های مختلف اقتصادی نظر اداره منابع طبیعی در بحث واگذاری زمین مهم است، حضور کسی که شناخت مناسبی از شرایط شهرستان داشته باشد اهمیت دارد.»

شهسواری چهارمین رییس منابع طبیعی گراش بود. پیش از حضور شهسواری در گراش، غلامرضا حیدری ریاست اداره منابع طبیعی گراش را برعهده داشت. حیدری در حال حاضر معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گراش است. کارکن و شادرام نیز از دیگر کارشناسان گراشی این اداره هستند.

6 نظر

  1. خدا پشت پناه اقای شهسواری بلشه
    یکی از بهترین مسئولی بودن که با وجود اینکه گراشی نبودن ولی با جان دل برای گراش زحمت کشیدین
    با رفتن ایشون اگر یک فرد لایق جایگزین نشه زمینخوارها دزدهای اراضی ملی خوشحال ترین اشخاص خواهند بود

  2. جناب اقای امانی عجیبه که میفرمایید یکی از بهترین مسولین گراش بوده حالا چکار برایت کرده خدا میداند ولی از دیدگاه بنده خدا را شکر که از گراش برداشتنش چون یکی از کم کارترین مسولین گراش بودند که جلو پیشرفت و رشد و سرمایه گذاری و اشتغالزایی میگرفت و یکی ازمسولین بودن که بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری فقط برای افراد مانع ایجاد میکردند و امیدوارم از این به بعد تصمیمی اتخاذ شود که بعد ازرفتن هر مسولی از گراش بازرسی و دیوان عدالت اداری ورود پیدا کنند و عملکرد و خدای ناکرده اگر در طول حضورش در گراش خلافی کرده است بشدت برخورد و یا تشویق شود اموال هر مسولی قبل از امدن به گراش و بعد از رفتن وی بررسی کنند

  3. در جواب میثم
    اقای میثم شما که نارحت از واگذار نکردن اراضی ملی به چند تا زمینخوار هستین بله باید هم خوشحال باشید از رفتن اقای شهسواری
    در ۱۰سال اخیر نمیگم ۱۵سال همین ده سال این همه موافقت شد به واگذاری زمین برای اشتغال چند درصد زمینها توسط اسخاصی که بهشون واگذار شده به سرنجام رسیده به غیر تفکیک فروش پول به جیب زدن؟
    برای من کاری انجام ندادن برای کل مردمی که مخالف زمینخواری هستن کارهای بزرگ انجام دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top