بستن

شوراششم: محسن افشار، دانش‌آموخته تربیت بدنی / انصراف داد

هفت‌برکه: محسن افشار تقریبا همزمان با چند ورزشی شناخته‌شده‌ی دیگر در روز آخر مهلت ثبت نام به فرمانداری گراش آمد تا برای دومین بار، نامزدی در انتخابات شورای شهر را تجربه کند. او در انتخابات دوره پنجم نیز نامزد شده بود، اما به نقع ورزش و هنر از انتخابات کنار رفت.

محسن افشار فرزند علی، متولد ۱۳۶۲ است. او خود را مورد حمایت جامعه‌ی ورزش، فرهنگیان و گروه‌های مذهبی می‌داند. افشار کارشناس ارشد مدیریت ورزشی است و در حال حاضر  به عنوان کارشناس تربیت بدنی و سلامت، و کارشناس بهداشت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آموزش و پرورش فعالیت می‌کند. افشار همچنین مسئول هیات ورزش‌های دانش‌آموزی، مسئول هیات انجمن‌‌های ورزشی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ابن رضا(ع) و مدیر مدرسه فوتبال خلیج فارس است.

افشار هدفش را از حضور دوباره در انتخابات مطرح کرد و گفت: «اولین موضوع، بحث تکلیف و وظیفه است و موضوع بعد بحث بهبود معیشت مردم است و همچنین با توجه به تجربه‌ی چندین ساله که در ادارات دارم، موضوع مبارزه با فساد اداری از دیگر مسائلی است که آن را پیگیری خواهم کرد.»

افشار با تاکید روی این موضوع که «جوان بومی توانمند است»، می‌گوید: «به دعوت دوستان و مردم آمدم و از آن‌جایی که در این شهر به جوانان بها نمی‌دهند، آمده‌ام که بگویم جوان بومی توانمند است و می‌توانیم ثابت کنیم.»

او در مورد حواشی شورای پنجم نظری ندارد و می‌گوید: «در تخصص من نیست در این رابطه نظر دهم، شاید آن‌ها هم مشکلاتی داشتند ولی بالاخره ممکن است برای این شهر یک قدم خیر برداشته باشند و من به خاطر آن قدم خیر به نوبه‌ی خودم تشکر می‌کنم و صحبت حاشیه‌ای ندارم و زیاد دخالت نمی‌کنم.»

او در مورد جناح سیاسی خود می‌گوید: «مطیع رهبری هستم. البته کسی که می‌خواهد کار کند مهم نیست چه جناحی داشته باشد.»

افشار در مورد حضور خبرنگاران در جلسات شورا عقیده دارد: «در تمام جلسات نیاز نیست. بعضی جلسات محرمانه است. در جلسات علنی اتفاقا باید حضور داشته باشند تا برای مردم شفاف‌سازی کنند تا مسئولین زیرمیزی کاری نکنند.»

او احتمال ائتلاف یا کناره‌گیری خود را بسته به شرایط می‌داند و در مورد حضور بانوان در شورا می‌گوید: «عقیده دارم باید یک خانم حضور داشته باشد. به نظر من برای یک سری مسائل سیاسی و انجام امورات شهر حضور آقایان بهتر است ولی یک نفر هم به خاطر حفظ حقوق زنان در شورا باشد، خوب است.»

 

تکمیل خبر: محسن افشار به نفع علیرضا دانشور انصراف داد.

۱۹ خردادماه، یک روز مانده به شروع تبلیغات انتخاباتی، انصراف محسن افشار به نفع دیگر چهره‌ی ورزشی شهر، علیرضا دانشور، باعث شد تعداد نامزدهای انتخابات شورای شهر گراش به ۲۵ نفر برسد.

محسن افشار درباره دلیل این تصمیم به هفت‌برکه گفت: ▫️علاوه بر حمایت از آقای دانشور، دلیل دیگر این است که به من ریاست اداره ورزش و جوانان پیشنهاد شده است و در حال انجام مراحل اداری است. انشالله بتوانم در آن سمت برای شهر خدمت کنم.»

او در ادامه افزود: «این کار با برنامه و هدف بوده است و ما جلسات زیادی در این زمینه با هم داشته‌ایم تا به نفع جامعه‌ی ورزش و جامعه‌ی جوان گراش باشد. امیدواریم بتوان در دو سنگر، قدم‌های بلندی برای شهر برداریم.»

بیانیه‌ی انصراف افشار از نامزدی در انتخابات

بسمه تعالی
با سلام و عرض ارادت محضر مردم شریف گراش،
همانطور که استحضار دارید با توجه به فرا رسیدن ایام ثبت نام کاندیداتوری شورای اسلامی شهر، بنا بر احساس وظیفه‌ای که نسبت به شهر و دیار عزیزم داشته‌ام و با حمایت و اظهار لطف و درخواست دوستان و همشهریان گرامی، خود را کاندیدای شورای شهر نمودم. حال که در آستانه انتخابات قرار داریم، تعدد کاندیداهای اصلح و کارآمد در حوزه‌های مختلف، می‌طلبد که در جهت تقویت و حمایت هر چه بیشتر این عزیزان تلاش نماییم.
اکنون محضر همشهریان عزیز و فهیم معروض می‌دارم، ضمن احترام و قدردانی از حمایت‌های دوستان و آشنایان از بنده، انصراف خود را از کاندیداتوری شورای شهر گراش اعلام می‌کنم و حمایت خود را از جناب آقای دکتر علیرضا دانشور، دوست و همکار ورزشی و فرهنگی خودم که دارای تخصص، تجربه و تحصیلات لازم همراه با انگیزه و نیروی جوانی هستند، اعلام می‌دارم و از آحاد همشهریان گرامی نیز که بارها از اینجانب اعلام حمایت نموده‌اند، خواهشمندم با رأی خود به ایشان، از این جوان توانمند حمایت نمایند تا طعم خدمت و فعالیت خالصانه به جامعه چشانده شود.
و من الله التوفیق
محسن افشار
۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰

 

#شوراششم #نامزد۲۹

خبرها و سوابق محسن افشار در هفت‌برکه

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top