بستن

شوراششم: زهرا خواجه‌زاده، مدیر بازنشسته، مشاور تحصیلی

هفت‌برکه: زهرا خواجه‌زاده یکی دیگر از فرهنگیان و مدیران زن در گراش است که در روز آخر برای نامزدی در انتخابات ششمین دوره شورای شهر گراش ثبت نام کرد. او پیش از این تنها برای دوره‌ی اول انتخابات شورا نامزد شده بود.

زهرا خواجه‌زاده فرزند زین‌العابدین و متولد ۱۳۴۰ است. او دو مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی و زبان و ادبیات فارسی دارد و در حال حاضر مدرس مجتمع مرکز عالی لار و مشاور تحصیلی دانشجویان در این دانشکده است. او پیش از این به عنوان دبیر و مدیر در مدارس گراش فعال بود و از سال ۸۴ تدریس در دانشگاه را شروع کرده است.

خواجه‌زاده درباره‌ی تجربه‌ی مجدد حضورش در انتخابات شورای شهر می‌گوید: «در دوره‌ی اول، با هدف باز شدن راه برای حضور بانوان در جامعه در انتخابات شرکت کردم. این بار نیز هدفم این است که از تجربه ۲۴ سال تحصیل و ۲۷ سال تدریسم برای خدمت به شهر استفاده کنم.»

خواجه‌زاده اولویت شورای ششم گراش را رسیدگی به مسائل فرهنگی می‌داند و می‌گوید: «درگراش بیشتر روی بعد مسائل فرهنگی  باید کار شود. یکی از اهداف من از ورود به انتخابات همین است، این که در زمینه‌ی فرهنگی، آموزشی و مسائل روانشناختی کار کنم. شعارم در این انتخابات، پیشبرد وضع گراش مخصوصا در بعد فرهنگی و احقاق حق زنان است.»

او گسیختگی شورای پنجم را عامل ورود دوباره‌ی چهره‌های پیشکسوت به صحنه‌ی انتخابات شورای ششم می‌داند و عقیده دارد: «شورای پنجم گسیختگی داشت و این گسیختگی را نمی‌توان تفسیر کرد. هر چه بود، گذشت. فکر می‌کنم یکی از دلایلی که نیروهای مسن‌تر در این دوره وارد انتخابات می‌شوند این است که بحران و گسیختگی دوره‌ی قبل را مدیریت کنند.»

او می‌گوید جناح سیاسی خاصی ندارد و به صورت مستقل در انتخابات ثبت‌نام کرده است، اما انتظار دارد که از طرف جامعه‌ی زنان و فرهنگیان حمایت شود. خواجه‌زاده همچنین فعلا تصمیمی برای ائتلاف یا کناره‌گیری نیز ندارد. او نیز حضور خبرنگاران در شورا را لازم می‌داند.

#شوراششم #نامزد۲۷

خبرها و سوابق زهرا خواجه‌زاده در هفت‌برکه

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top