بستن

شوراششم: فاطمه فردفانی، استاد حوزه به دنبال تقویت جبهه انقلاب / انصراف داد

هفت‌برکه: فاطمه فردفانی چهارمین زنی بود که در آخرین روز مهلت برای نامزدی در انتخابات ششمین دوره شورای شهر گراش ثبت نام کرد.

فاطمه فردفانی فرزند غلامحسین و متولد ۱۳۶۱ است. او دو مدرک کارشناسی ارشد تفسیر قرآن و فلسفه اخلاق دارد و استاد حوزه علمیه و دانشگاه است.

فردفانی در صحبت بسیار کوتاهی که با خبرنگاران داشت، درباره‌ی هدفش از نامزدی انتخابات گفت: «به خاطر احساس وظیفه و تقویت جبهه انقلاب آمده‌ام. هر جا احساس تکلیف کنم، حضور خواهم داشت.»

تکمیل خبر: 

فردفانی: به نفع جبهه انقلاب اسلامی انصراف می‌دهم.

فاطمه فردفانی، استاد حوزه و دانشگاه، یکی از پنج زنی بود که در این دوره برای انتخابات ثبت نام کرده بود. با انصراف او در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ از نامزدی انتخابات، و با توجه به کناره‌گیری زودهنگام فوزیه کاظمی و رد صلاحیت همایون هوشیار، اکنون فقط دو زن در عرصه‌ی انتخابات باقی مانده‌اند: مهروش شیبانی و زهرا خواجه‌زاده.

فاطمه فردفانی در نامه‌ی انصرافش، دلیل این تصمیم را حمایت از «جبهه انقلاب اسلامی» ذکر کرده است. در بخشی از نامه او آمده است: «اینجانب با اصرار و تاکید تعدادی از اساتید، معتمدین و فرهیختگان و به هدف تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و استمرار خدمت، به عنوان داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر پا به عرصه‌ی رقابت گذاشتم. […] اینک با سپاس فراوان به درگاه احدیت به خاطر این همه لطف و محبت و عرض پوزش به پیشگاه شما مردم شریف گراش، پس از اطمینان از وجود خدمتگذاران دلسوز و پاک‌دست و انجام مشورت‌های لازم، تصمیم گرفتم به نفع «جبهه انقلاب اسلامی» از کاندیداتوری شورای شهر گراش انصراف دهم و همچون گذشته در عرصه‌های مختلف، در خدمت همشهریان بزرگوار باشم، انشاءالله.»

متن کامل نامه انصراف او بدین شرح است:

باسمه تعالی

با سلام و درود به محضر امام عصر(عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله امام‌خامنه‌ای و روح پرفتوح امام راحل و شهدای گرانقدر خصوصاً سرداردلها حاج‌قاسم سلیمانی و با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما مردم فهیم شهر گراش

اینجانب با اصرار و تاکید تعدادی از اساتید، معتمدین و فرهیختگان و به هدف تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و استمرار خدمت ، به عنوان داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر پا به عرصه‌ی رقابت گذاشتم. در این مدت بحمدالله و المنّه از اظهار لطف و محبت و حمایت فراوان شما مردم خوب و فهیم برخواردار بودم .

اینک با سپاس فراوان به درگاه احدیت به خاطر این همه لطف و محبت و عرض پوزش به پیشگاه شما مردم شریف گراش، پس از اطمینان از وجود خدمتگذاران دلسوز و پاک دست و انجام مشورت های لازم، تصمیم گرفتم به نفع « جبهه انقلاب اسلامی » از کاندیداتوری شورای شهر گراش انصراف دهم و همچون گذشته در عرصه‌های مختلف، در خدمت همشهریان بزرگوار باشم، انشاءالله.

بحول‌و‌قوه‌الهی، ۲۸ خرداد با مشارکت « حداکثری مردم » و انتخاب « فردی اصلح » به عنوان ریاست جمهوری و افرادی شایسته برای شورای اسلامی شهر، برگ زرین دیگری از شکوه مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد تا ان‌شاءالله با تشکیل دولت اسلامی مقدمات ظهور رقم بخورد.

فاطمه فردفانی

 

#شوراششم #نامزد۳۳

خبرها و سوابق فاطمه فردفانی در هفت‌برکه

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

  1. با سلام
    انصراف خانم فردفانی بهترین خبری بود که در مورد انصراف ها شنیدم در این چند روز، امروز زنان ما نیاز به کسانی دارن که از حقوق پایمال شده اونها دفاع کنه،چرا زنان نباید حق دوچرخه سواری در گراش رو داشته باشند در حالی که در شهرهای اطراف این حق رو دارند.
    خانم فردفانی با توجه به تفکراتشون و البته اون قضیه عکس نگرفتن در روز نام نویسی کاملا مشخص هست طرفدار چه فکر و عقیده ای هستن،پس همون بهتر که پا توی این عرصه نذارن، زنان به کسی نیاز دارن که حقوق پایمال شدشون رو دریابد،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top