بستن

شوراششم: مهدی صمیمی، کارمند دیگری از شهرداری / انصراف داد

هفت‌برکه: ثبت نام غیر حضوری مهدی صمیمی، کارمند شهرداری، در انتخابات ششمین دوره شورای شهر نیز در آخرین ساعات مهلت ثبت نام تایید شد. صمیمی برای دومین بار پا به عرصه رقابت انتخابات شورا می‌گذارد. او در انتخابات دوره چهارم نیز نامزد شده اما توفیقی نیافته بود.

مهدی صمیمی فرزند عباس و متولد ۱۳۶۳ است. او کارشناسی برنامه‌ریزی شهری دارد و در حال حاضر مسئول فنی شهرداری گراش است.

او در گفتگوی تلفنی با خبرنگاران، هدفش «خدمت به مردم» اعلام می‌کند و در مورد برنامه‌هایش هم می‌گوید «انشالله به موقع خودش.»

صمیمی همچنین اعلام می‌کند که «مستقل وارد شده‌ام. با تمام نهادها و گروه‌ها هیچ مشکلی نداریم و هرکس حمایت کند، ممنون می‌شوم.» او در مورد احتمال کناره‌گیری یا ائتلاف با دیگر نامزدها هم می‌گوید: «هر چیزی احتمال دارد.»

#شوراششم #نامزد۳۵

خبرها و سوابق مهدی صمیمی در هفت‌برکه

 

تمکیل خبر: صمیمی پنجمین انصرافی از انتخابات شورای گراش

با انصراف مهدی صمیمی به عنوان پنجمین نامزد انصرافی، تعداد نامزدهای باقی‌مانده شورای اسلامی شهر گراش به ۳۳ نفر رسید.

صمیمی دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور در فرمانداری انصراف خود را اعلام کرد. او در مورد دلیل انصرافش گفت: «دلیل انصراف من نارضایتی مادرم از حضور در شورا بود.»

صمیمی که خود کارمند شهرداری است در مورد دیدگاه‌هاش نسبت به شورای شهر گفت: «معتقدم محدوده، مسکن ارزان و دخالت در امور کارکنان شهرداری در چارچوب اختیارات شورا نیست و امیدوارم منتخبان مردم در شورا، بدانند شورای شهر هستند نه فقط شورای شهرداری! مردم هم با انتخاب جوانان پر توان و پر تلاش و صادق و به دور از حاشیه و اهداف خاص! به شهر خود کمک کنند.»

صمیمی در بیانیه انصراف خود با تشکر ویژه از کانون هواداران پرسپولیس گراش و دیگر ارگانها که از او حمایت کرده بودند از همکار خود در شهرداری اعلام حمایت کرد: «هر کس به بنده اظهار لطف دارند به جوان پر کار و صادق بهمن خیل‌تاش رای دهد.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top