بستن

شوراششم: حسن جبرالدینی، یک نماینده‌ی ورزشی دیگر

هفت‌برکه: در روزی که چند ورزشی دیگر نیز برای انتخابات شورای ششم ثبت نام کردند، حسن جبرالدینی، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، نیز برای اولین بار نامزدی را تجربه کرد.

حسن جبرالدینی، فرزند جعفر، ۳۴ سال سن و فوق لیسانس ترتیب بدنی گرایش مدیریت ورزشی دارد. او بار اولی است که در انتخابات شرکت می‌کند و هدفش را از حضور در این دوره این گونه مطرح می‌کند: «هدفم این است با توجه به تخصصم در ورزش، برای جوانان شهرم موثر باشم و ساختارهای ورزشی را گسترش بدهم.»

او درباره‌ی سوابقش به این موارد اشاره کرد: «دبیر تربیت بدنی مدرسه‌ی غیرانتفاعی، مدرس دانشگاه آزاد گراش، رییس هیات بدمینتون گراش، روابط عمومی و مشاور اداره ورزش و جوانان گراش.» جبرالدینی همچنین چند مقاله ملی و بین المللی در زمینه‌ی تخصصی خود دارد. او خودش را مورد حمایت جامعه‌ی ورزش و انجمن دانش‌آموختگان تربیت بدنی معرفی می‌کند.

جبرالدینی در جواب به این سوال که اولویت شورای ششم چیست؟ گفت: «خدمت بی‌منت به مردم و ایجاد شغل برای جوانان باید اولویت شورای ششم باشد اما برنامه های خودم بیشتر ورزشی است.»

جبرالدینی در مورد حزب و گرایش سیاسی خود می‌گوید: «در حال حاضر مستقل هستم. قبلا چپ بودم. از ریاست حزب ندای ایرانیان استعفا دادم، چون در گراش زیاد نمی‌شود کار سیاسی کرد و خانواده‌ام اصرار کردند از این حزب استعفا دهم.»

او خبرنگاران را «بازوی محرک بین مردم و شورا» می‌داند اما شرط او برای حضور خبرنگاران در شورا این است که «خبرنگاران دست از شیطنت و تحریک مردم بردارند.»

نظری که جبرالدینی در مورد عملکرد شورای پنجم داشت، این بود: «آن‌هایی که وارد شورا می‌شوند باید با تمام قدرت کار کنند و این که استعفا می‌دهند وجهه خوبی ندارد. البته من زیاد تمایل ندارم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم.»

او تنها به حضور یک زن در شورای شهر موافق است و می‌گوید: «صد در صد موافق حضور بانوان هستم. از ۵ کرسی شورای شهر یک کرسی باید مختص خود بانوان باشد. یعنی۴ به علاوه ۱. البته تنها موافق به حضور یک زن در شورا هستم و بیشتر از آن نیازی نمی‌بینم.»

تکمیل خبر: هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر گراش صلاحیت جبرالدینی برای نامزدی در انتخابات را رد کرد.

هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، حسن جبرالدینی نامه‌ی رد صلاحیتش را از فرمانداری گراش دریافت کرد. او نیز در گفتگو با هفت‌برکه می‌گوید: «صلاحیت من به متاسفانه رد شده است. حتما اعتراضم را در مورد این مساله به هیات نظارت استان خواهم برد.»

 

خبرها و سوابق حسن جبرالدینی در هفت‌برکه

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top