بستن

نصب دو المان شهری در ورودی‌های گراش

هفت‌برکه: در نخستین روز سال ۱۴۰۰ تابلوی خوش‌آمدگویی در ورودی گراش از سمت لار و المان نام شهر گراش در ورودی گراش از سمت اوز نصب شد.

حسین مهروری شهردار گراش در گفتگو با هفت‌برکه گفت:‌ «این المان‌ها در آغاز سال جدید با هدف زیباسازی شهر، بهسازی ورودی‌های گراش و نشاط آفرینی و هویت‌بخشی شهروندان نصب شده است. المان سفره هفت‌سین نیز روبه‌روی شهرداری نصب شده است.»

مهروری در مورد هزینه این المان‌ها گفت: «هزینه تابلوی خوش‌آمدگویی که توسط تابلوسازان بومی ساخته و نصب شده ۱۷۰ میلیون تومان است و برای استفاده از انرژی پایدار در این تابلو حدود ۳۰ میلیون تومان هم برای برق خورشیدی هزینه شده است و ۸۵ میلیون تومان هم برای ساخت نصب المان گراش در ورودی شمالی شهر هزینه شد.»

مهروری در مورد هزینه بالای این المان‌های گفت: «متاسفانه هزینه‌ها در تمام بخش‌ها افزایش سرسام‌آوری داشته است. هدف ما انجام کار با کیفیت و ماندگار است. زیباسازی محیط شهری از وظایف شهرداری است و ما باید آن را با کیفیت مناسب و شایسته نام گراش انجام دهیم و در کنار آن با شفافیت هزینه‌ها را به شهروندان اعلام می‌کنیم.»

مهروری در مورد استفاده از توانمندهای بومی گفت: «در این طرح‌ها از توان شرکت‌های بومی استفاده کرده‌ایم. در خصوص نوع طراحی، سلیقه‌ها و نظرات مختلف وجود دارد و سعی می‌کنیم تا حدی که بشود از این نظرات استفاده کنیم. دیگر افراد هم می‌توانند طرح‌های پیش‌نهادی خود را برای اجرا در نقاط مختلف شهری به شهرداری پیش‌نهاد دهند.»

 

1 نظر

  1. باید نصب المان طوری باشد که فرهنگ گراش را نشان دهد .مثلا یک مجسمه از شیدای گراشی با ابیات ایشان در پایین مجسمه ساخته شود .یا اینکه میدان کنار شهرداری حداقل برکه ساخته شده با سنگ های زیبا و سرامیکی ساخته شود و یا برکه با بادگیر با سنگ زیبا و سرامیک به روز ساخته شود تا از بی کلاسی کمی فاصله بگیرد .الان میادین خور نگاه کنید که چقدر بزرگ ساخته شده هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top