بستن

شوراششم: احمد غلامی اولین مهندسی که نامزد شد

هفت‌برکه: در دوره‌ای پیش‌بینی می‌شود تعداد بیشتری از اعضای نظام مهندسی ساختمان نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر گراش شوند، احمد غلامی نخستین مهندس عمران ثبت‌نامی است. البته غلامی تاکید دارد که مستقل آمده است، با نظام مهندسی تعامل دارد ولی کناره‌گیری نمی‌کند. 

احمد غلامی فرزند علی متولد ۱۳۶۴ در گراش است. غلامی با مدرک کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه آزاد لارستان وارد گود انتخابات شد. او در حال حاضر به صورت آزاد در بخش عمران و ساختمان فعال است. 

غلامی که در چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات به ستاد انتخابات فرمانداری گراش مراجعه کرده بود. پاسخ‌های کوتاهی به خبرنگاران داد. 

 

غلامی در مورد انگیزه خود از ثبت‌نام گفت: «برای خدمت به مردم حاضر شدم و برنامه‌هایی دارم که به یاری خدا و امام زمان انجام می‌دهیم.»

مهندس احمد غلامی در مورد احتمال ائتلاف با دیگر مهندسان گفت: «اگر مهندس‌ها شرکت کنند خوب است ولی من مستقل آمده‌ام. برای خدمت آمده‌ام با آن‌ها تعامل می‌کنم ولی کناره‌گیری فکر نکنم.»

غلامی در مورد گرایش سیاسی خود می‌گوید:‌ « یک آدم انقلابی هستم.»

غلامی در مورد دوره قبل شورای شهر گراش گفت: «نظر خاصی در مورد شورای قبل ندارم.»

مهندس احمد غلامی در مورد سوابق اجرایی خود گفت: «عضو شوراهای پایگاه بوده‌ام ولی سوابق اجرایی خاصی ندارم.»

این نامزد شورای شهر در مورد احتمال رای آوری خود گفت: «انشاالله که طیف جوان رای بیاورند و آدم‌های انقلابی که برای شهر گراش بهتر است.»

غلامی در پاسخ به پندری در مورد حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر گفت: «اگر رای بیاورم باید خبرنگارها در جلسات باشند. چون مردم باید بدانند در جلسات چه اتفاقی در شورا می‌افتد.»

او در مورد احتمال استعفا نیز گفت: «استعفا در کار من نیست. وقتی مردم انتخاب کردند باید پای رای مردم باشم و به هیچ عنوان استعفا نمی‌دهم.»

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top