بستن

ثبت‌نامی شوراششم: ثبت نام سرعتی علی بیضایی، رییس هیات موتورسواری

هفت‌برکه: علی بیضایی اولین ثبت‌نامی انتخابات شورای شهر گراش در نخستین دقایق آغاز ثبت‌نام بود.

۲۰ اسفندماه، ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در فرمانداری گراش آغاز شد. ۱۰ دقیقه بعد از آغاز فرآیند ثبت‌نام، علی بیضایی فرزند محمد متولد ۱۳۷۰ به عنوان اولین فرد با حضور در ستاد انتخابات شهرستان، ثبت‌نام کرد.

علی بیضایی لیسانس کامپیوتر و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت است. او متولد گراش و در حال حاضر به عنوان کارمند هرمزکامپیوتر در بخش فناوری اطلاعات بیمارستان امیر المومنین علی(ع) گراش مشغول به کار است.

بیضایی بیشتر به عنوان رییس هیات موتورسواری گراش شناخته می‌شود. او به همراه پدرش، محمد بیضایی، مدیریت پیست موتورسواری مهاجر در نزدیکی شهرک صنعتی گراش را نیز بر عهده دارد.

بیضایی در پاسخ به سوالی در مورد هدف شرکتش در انتخابات می‌گوید: «مقام معظم رهبری می‌فرمایند هر جا انقلابی و جهادی عمل کردیم پیش رفتیم و هر جا از انقلابی‌گری و حرکت جهادی غفلت کردیم عقب ماندیم. من هم با هدف ایجاد یک شورای منسجم، شفاف، انقلابی و جهادی وارد صحنه رقابت شدم.» او که با شعار «حرکت جهادی برای گراش آباد» پا به عرصه گذاشته، می‌گوید برنامه‌های زیادی برای این دوره دارد که «مهم‌ترین آنها نگاه عادلانه به تمام محلات و مناطق گراش در تمامی حوزه‌ها از توسعه و عمران گرفته تا فرهنگ و آموزش و هویت مردم» است. او دوست دارد به عنوان یک جوان عملگرا شناخته شود، و اعتقاد دارد این را با فعالیت‌هایش در عمل نشان داده است.

بیضایی خود را نامزدی مستقل می‌داند که وابستگی به گروه خاصی ندارد، ولی در ادامه می‌گوید: «به اهداف گروه‌هایی که انقلابی و جهادی یا دیدگاه انقلابی و جهادی دارند احترام می‌گذارم.»

او در مورد احتمال کناره‌گیری از نامزدی هم اعلام می‌کند: «اگر شخصی یا جوانی اصلح‌تر و انقلابی‌تر و جهادی‌تر از من باشد، حاضریم میدان را برایشان هموار کنیم.»

 #شوراششم #نامزد۱

 

خبرها و سوابق علی بیضایی در هفت‌برکه

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. ماشاالله به والدین مهندس بیضایی که چنین جوان با اخلاق و دارای شخصیت مثال زدنی رو تربیت کردند. انشاالله همونطور که در بیمارستان پرتلاش و موفق هستید در عرصه های دیگه هم موفق و سربلند باشید‌. همکار بزرگوار قطعا شایستگی بهترین جایگاهها رو برای خدمت به مردم دارید و ما همیشه به شما افتخار می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top