بستن

تغییر دوباره: بلبلی رییس صمت می‌شود

هفت‌برکه: اسماعیل بلبلی کارمند اداره صمت گراش در روزهای آینده به عنوان رییس اداره معرفی می‌شود.

دیروز خبر انتصاب مجتبی کوچکی به ریاست اداره صمت گراش منتشر شد که این موضوع بازتاب زیادی در افکار عمومی داشت. دیدگاه‌های مردم از طریق حسین‌زاده نماینده مجلس به سازمان صمت استان منعکس شد و با تغییر تصمیم، اسماعیل بلبلی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت گراش خواهد شد.

مهندس اسماعیل بلبلی متولد ۱۳۶۵ و دارای مدرک مهندس شیمی گراش صنایع گاز است. رییس جدید اداره صمت گراش از هشت سال پیش در پست‌های کارشناس امور معدنی، صنعتی ، بازرسی و اصناف در این اداره خدمت کرده است.

او تاکنون ۵ به عنوان کارمند نمونه انتخاب شده و در زمینه ورزشی نیز در هیات‌های فوتبال و والیبال گراش در سمت‌های مختلف حضور داشته است.

جسین‌زاده: خواسته مردم را منعکس کردم

مهندس حسین حسین‌زاده نماینده لارستان، خنج، گراش و اوز  در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «رویکرد کلی من از ابتدای نمایندگی احترام به تفکیک قوا و کمترین دخالت در عزل و نصب‌های اداری بوده است و هر جا مدیران اجرایی از من به عنوان نماینده مردم مشورت خواسته‌اند، نظر داده‌ام.»

حسین‌زاده در مورد تغییرات مدیریتی در اداره صمت گراش گفت: «بعد از این تغییر مردم گراش گلایه‌های به حقی داشتند که به من هم رسید. این دیدگاه و گلایه‌ها را به نمایندگی از مردم به جناب ایزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس منتقل کردم و ایشان هم تعامل و همکاری خیلی خوبی داشتند در نهایت قرار شد به نظر مردم  شریف گراش نیز در این انتصاب توجه شود.»

رییس کمیته نفت در مجلس شورای اسلامی در مورد معیار انتخاب مدیران و روسای ادارات گفت: «معیار اصلی در این مورد کارآمدی مدیران است. مدیران چه بومی و چه غیربومی باید بتوانند به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند و به نوعی تحول‌آفرین باشند. در شرایطی که گزینه مناسب بومی در دسترس باشد قطعا اولویت ما در هر چهار شهرستان مدیران بومی است. زیرا این مدیران با شرایط منطقه آشناتر هستند و سرمایه‌ای انسانی برای آینده‌ی ما خواهند بود.»

مهندس حسین‌زاده در مورد رییس جدید اداره صمت گراش گفت: «آقای بلبلی در این اداره سال‌ها زحمت کشیده‌اند و واقعا شایستگی این پست را دارند و صرف بومی بودن برای ما ملاک نبوده است. تشخیص خود استان هم همین بوده و در روزهای آینده حکم مدیریت صادر می‌شود.»

مهندس حسین‌زاده به نقش فعال فرمانداران در انتصابات اشاره کرد و گفت: «معمولا در مجموعه دولت، ادارات کل برای انتصاب‌ها با فرمانداران هماهنگی دارند و نظر مشورتی نماینده را هم می‌گیرند. در آینده هم تلاش داریم تا حد امکان از نیروهای توانمند بومی استفاده کنیم اما متاسفانه تعداد نیروهای توانمند بومی در ساختار اداری بسیار کم است و این دست ما و فرمانداران را در انتصابات بسته است.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. به مهندس بلبلی عزیز تبریک عرض می‌کنم. امیداوارم در جایگاه جدید نیز مانند سال‌های گذشته پرانرژی و پیگیر باشند. همچنین امیدوارم از سوی همشهریان به خصوص جوانان مورد حمایت واقع شوند.

  2. عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت جناب ایزدی عزیز که ۱۰ سال این مسئولیت رو بر عهده داشتند.
    آرزوی سربلندی و موفقیت می‌کنم برای جوان شایسته همشهری عزیزمان مهندس بلبلی. امیدواریم در این مسئولیت موفق باشند و با قدرت و سلامت کاری دست ویژه خواران رو از منابع ویژه معدنی کوتاه کنند.
    از جناب نماینده هم به جهت احترام به خواست به حق مردم سپاسگزاریم.

  3. با سلام
    جناب حسین زاده که فرمودن تعداد نیروهای بومی در ساختار اداری بسیار کم است
    مهندس جان والله نیروهای بومی توانمند و باسواد زیاد داریم تو گراش متاسفانه تو گراش پارتی میخاد که جذب ادارات بشی .اینقد دنبال کار دویدیم که دیگه سن امون از اونی که برا جذب نیرو میخان رفت بالاتر.
    نماینده محترم برس به دادمون

  4. سلام دقیقا حرف آقای شاه محمدی تشکر میکنیم از آقای مهندس ایزیدی که ۱۰ سال مردانه و درست تلاش کردن و تبریک میگیم به آقای بلبلی و آرزوی موفقیت براشون داریم باز راضی هستم حداقل یک فرد بومی مدیر صنعت شده، امیدوارم و از مسولین تقاضا داریم پست و جایگاه بهتری برای مهندس ایزیدی در نظر داشته باشند
    ولی متاسفم که چرا و به دلیل مهندس ایزیدی کار درست برکنار شد

  5. سلام و عرض ادب خدمت مهندس حسین زاده اینکه می‌فرمایند نیروی بومی کم هست و دست مارو بسته بنظر بنده اصلا اینجوری نیست الان دقیقا یک نیرو بومی برکنار شده و اگر یک دیدی در شهرمون زده شود صدها نیرو بومی با رتبه های بالا بیکارن ولی متاسفانه مسولان برای جذب نیرو بومی تلاش نمی‌کنند اگر یک نگاه به شهر کارمون (لار) بیندازیم می‌بینیم ۹۰ درصد نیرو بومی و تا بومی باشد به هیچ عنوان غیر بومی جذب نمیکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top