بستن

گراشی‌ها پرچم امام علی(ع) را به فارس آوردند

هفت‌برکه: مصادف با فرارسیدن میلاد حضرت امیرالمومنین(ع)، خادمین نجف اشرف با حمل پرچم حرم مطهر حضرت علی(ع) به شیراز آمدند و فضای چند مراسم را عطرآگین به بوی حرم مطهر کردند.

به گزارش هفت‌برکه، این دعوت روز چهارشنبه ششم اسفندماه و در آستانه‌ی میلاد امام علی(ع) از سوی کانون فرهنگی روایت آفتاب، بسیج هنرمندان گراش و مرکز وکلای فرهنگی و مشاورین خانواده قوه قضائیه در فارس انجام شد. به گفته محمدعلی شامحمدی، مدیر کانون روایت آفتاب، گروه حمل پرچم و خادمین در مراسم چند نقطه از شهرستان شیراز، از جمله در رزمایش نیکوکاری با حضور امام جمعه شیراز؛ دادگستری استان فارس؛ ناحیه سپاه ثارالله؛ مراسم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در فارس؛ بسیج خواهران سپاه ثارالله؛ سالن فرودگاه شهید دستغیب شیراز و حسینیه سیدالشهدا(ع) (رهپویان وصال) حضور یافتند.

شامحمدی در انتها افزود: «این برنامه قرار بود در قالب اولین همایش علوی در گراش برگزار شود، اما به خاطر وضعیت نارنجی شهرستان گراش از لحاظ شیوع کرونا، آمدن خادمین و اجرای مراسم در گراش لغو شد.»

در این مراسم به نمایندگی از شهرستان گراش، حسن عبدلیانپور، محمد رستم‌پور، حسین یوسفی و رضا هوشمند حضور داشتند. عکس‌های این مراسم را روابط عمومی کانون فرهنگی روایت آفتاب در اختیار هفت‌برکه گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top