بستن

۱۲ دوربین برای پاییدن شهر گراش

هفت‌برکه: سامانه پایش تصویری شهر گراش با ۱۲ دوربین افتتاح شد.

به گزارش هفت‌برکه با حضور حسین‌زاده نماینده مردم در مجلس، احمدی‌زاده معاون استاندار فارس، فرماندار، امام جمعه و مدیران شهرستان گراش، سامانه پایش تصویری ۱۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در شهرداری گراش شروع به کار کرد. 

احمدی‌زاده معاون سیاسی استانداری فارس گفت: «دوربین‌های پایش تصویری هم در حوزه بازدارندگی هم در حوزه کشف جرم می‌تواند موثر باشد. معمولا شهرها با دو یا سه دوربین کار را شروع می‌کنند نصب ۱۲ دوربین در شهر گراش نشانه اهتمام شهرداری به موضوع امنیت شهروندان است.»

حسین مهروری شهردار گراش گفت: «این سامانه شامل ۱۲ دوربین  است که ۱۰ دوربین ثابت بوده و ۲ دوربین چرخشی در روبه‌روی حسینیه اعظم و میدان شهید بهشتی آن را تکمیل می‌کنند. هشت دوربین در ورودی‌های شهر گراش مستقر است و ورود و خروج خودروها در موارد ضروری کنترل می‌شود.»

مهروری در مورد هزینه این طرح گفت:‌«این طرح از سه سال پیش پیگیری می‌شود. به دلیل بدقولی‌ شرکت پیمانکار مجبور به تعویض پیمانکار شدیم و در نهایت نیروهای بخش IT شهرداری کار را نهایی نکردند. این سامانه با هزینه یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان نصب شده است.»

شهردار گراش از افزایش تعداد دوربین‌ها در آینده خبر داد و گفت: «در حال حاضر دوربین‌های موجود دوربین امنیتی است در آینده تعداد دوربین‌ها افزایش یافته و موارد ترافیکی نیز به آن اضافه خواهد شد.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top