بستن

بودجه ۷۳ میلیارد تومانی برای طرح‌های نیمه‌تمام

هفت‌برکه: با پیگیری نماینده مردم، در بودجه سال آخر فعالیت دولت، ۷۳ میلیارد برای پروژه‌های نیمه‌تمام چهار شهرستان جنوبی فارس اختصاص پیدا کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ پنجم آذرماه ۱۳۹۹، در نشست مجمع نمایندگان فارس با دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با حضور مهندس حسین‌زاده، نماینده مردم  لارستان، خنج، گراش و اوز، در خصوص اعتبارات استان فارس در بودجه سال ۱۴۰۰ بحث و تبادل نظر شد.

مهندس حسین‌زاده با بیان اینکه بیش از پنج‌ هزار پروژه در سراسر استان فارس با پیشرفت فیزیکی صفر تا ۹۰ درصد وجود دارد گفت: برخی از این پروژه‌ها سال‌هاست که راکد مانده و نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق برای تکمیل آنها است.

مهندس حسین‌زاده با اشاره به روند تخصیص بودجه گفت: این رایزنی‌ها و تصویب بودجه، گام اول برای دریافت بودجه است. فرمانداران و ادارات مرتبط باید تمام تلاش خودشان را برای تخصیص و دریافت بودجه انجام دهند تا بودجه‌های مصوب عملا به پروژه‌ها تزریق شود.

نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: در سال آخر دولت تلاش ادارات برای پیگیری دریافت بودجه‌های مصوب باید چند برابر شود چون تلاش دولت هم بر این است که طرح‌های نیمه‌تمام خود را به پایان برساند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه انتخابیه گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام به سه اولویت درجه یک، دو و سه تقسیم‌بندی می‌شود تا ضمن پیگیری تامین منابع مالی آن در بودجه سال ۱۴۰۰، گره‌گشای روند تکمیل پروژه‌های مذکور باشد.

روابط عمومی دفتر نماینده لیستی از پروژه‌های نیمه تمام و اولویت‌دار حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز را که در این نشست توسط مهندس حسین‌زاده مطرح شد منتشر کرده است:

در لارستان مشارکت در احداث راه آهن «شیراز-جهرم-لار-بندرعباس»، احداث باند دوم بزرگراه «لار-جهرم-بندرعباس»، آبرسانی و تامین آب شرب به آبکنه، بنارویه، بیرم، جویم، عمادشهر، علامرودشت، خیرگو، چاهورز و…، کتابخانه مرکزی لارستان، تکمیل مجموعه‌های ورزشی جویم، تکمیل بیمارستان‌های جویم و عمادشهر از مهمترین پروژه‌هایی که برای بودجه آن‌ها پیگیری شد. 

در خنج، تکمیل و بهسازی قطعه ۲ راه روستایی «باغان-کورده»، تکمیل راه روستایی حمامی، تکمیل شهرک صنعتی خنج، تامین آب آشامیدنی روستاهای شهرستان خنج، احداث خانه بهداشت جنگویه، آشنا، سیف آباد، لاغر، گرمشت و… در اولویت قرار گرفته است.

احداث راه چک‌چک، احداث مجتمع اداری گراش، بهسازی راه روستایی «فداغ- خلیلی»، احداث راه روستایی«ارد-مز»، تکمیل مجموعه ورزشی محبی، تکمیل خانه بهداشت روستاهای حسین آباد، محمد زینا و کنار زیارت، مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان گراش است.

در شهرستان اوز نیز برای آبرسانی به شهر اوز، روکش آسفالت راه‌های فرعی اوز(اوز-کوره-هیرم)، تعمیر و تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی روستایی، تکمیل سالن ورزشی بیدشهر اوز پیگیری و نامه‌نگاری شده است.

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. پسر همسایه خوب ما ….
    درود بر شما
    پیگیری مطالبات تمام شهرستان ها چیزی که همه راضی هستند
    آرزوی موفقیت براتون داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top