بستن

آغاز موج تازه اخراج ایرانیان از امارات

هفت‌برکه : امارات صدور ویزا برای ایرانیان و ۱۲ کشور مسلمان را متوقف کرد

خبرگزاری رویترز از توقف صدور ویزا برای ایرانیان خبر داده است اما مقامات امارات متحده عربی هنوز در این باره اظهار نظر رسمی نکرده‌اند.

به گزارش هفت‌برکه همشهریان گراشی ساکن امارات از اخراج ایرانیان به ویژه در ابوظبی، العین و شارجه خبر می‌دهند. در روزهای گذشته حداقل ویزای دو نفر از گراشی‌ها در شارجه لغو شده و به آنان دو روز برای خروج از امارات متحده عربی مهلت داده شده است.

خبرگزاری رویترز ادعا کرده طبق سندی که از سوی یک پارک تجاری دولتی منتشر شده، امارات عربی متحده صدور روادید جدید برای شهروندان ۱۳ کشور با اکثریت جمعیت مسلمان شامل ایران، ترکیه، سوریه، عراق، سومالی، افغانستان، لیبی، یمن، الجزایر، کنیا، لبنان، پاکستان و تونس را متوقف کرده است.

به نوشته این خبرگزاری، مرجع هویت و تابعیت فدرال امارات عربی متحده به درخواست رویترز برای اظهارنظر درباره این سند پاسخی نداده است. به نوشته این خبرگزاری، منبع مذکور نگفت که ملاحظات چنین تصمیمی چه بوده اما اعلام کرد انتظار می‌رود این ممنوعیت مدت کوتاهی برقرار باشد.

وزارت خارجه پاکستان به رویترز اعلام کرد کسانی که روادیدشان اعتبار دارد تحت تاثیر محدودیت‌های جدید قرار نگرفته‌اند و می‌توانند به امارات سفر کنند.

گمانه‌زنی می‌شود این سخت‌گیری‌های امنیتی با برقراری رابطه سیاسی بین امارات متحده عربی و رژیم اشغالگر قدس مرتبط باشد.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. از قدیم گفتن باید سوار خر مردم یه وری بشینی،چون تا صاحبش اومد زود بپری و فرار کنی.حالا تکلیف اونایی که اوجا مالی بهم زدن چی میشه؟

  2. تا بیان ایران کار کنن تا بفهمن که ما در ایران کار می‌کنیم چه ذلتی میکشیم پول امارات میارن ایران هر چه قیمتی گفتن میخرن مثل زمین های سر سام آور گراش سر به فلک کشیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top