بستن

انجمن حمایت از زندانیان گراش تشکیل شد

هفت برکه: بعد از یک سال و نیم پیگیری انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گراش تشکیل شد.

به گزارش هفت برکه، بعد از برگزاری دو جشن گلریزان با هدف آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد، انجمن حمایت از زندانیان با هدف تجمیع و ساماندهی کمک‌های مردمی و در جهت حمایت از زندانیان در شهرستان گراش تشکیل شد.

قاسم فرسوده، معاون سیاسی فرمانداری گراش در خصوص نحوه تشکیل انجمن حمایت از زندانیان گفت: «الحمدلله پس از یک سال و نیم پیگیری مجوز لازم برای انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گراش از تهران اخذ شد. هدف از تشکیل این انجمن و با توجه به درخواست خیرین، تجمیع و ساماندهی کمک‌های مردمی و خیرین در جهت حمایت از زندانیان و با اولویت زندانیان جرایم غیر عمد بومی و خانواده‌های آن‌هاست.»

فرسوده در مورد ضرورت تشکیل این انجمن گفت: «بعد از برگزاری دو جشن گلریزان در شهرستان گراش از زندان درخواست می‌دادند که جشن گلریزان ادامه داشته باشد و البته خیرین هم انتظار داشتن که اولویت آزادی زندانیان بومی باشد ولی زندان می‌گفت که پول در حساب زندان باشد و تصمیم برای آزادسازی با زندان باشد که البته خیرین ما هم حق داشتند پس تصمیم گرفتیم که بحث مستقل شدن را دنبال کنیم و انجمن حمایت از زندانیان را تشکیل دهیم.»

فروسوده با اشاره به اعضای تشکیل دهنده انجمن حمایت از زندانیان افزود: «اعضای انجمن به این شکل است که دادستان(یا رئیس دادگستری شهرستان)، رئیس زندان شهرستان و فرماندار وقت از اعضای حقوقی و  عبدالکریم جعفری، رحمت مهیایی و خودم به عنوان سه معتمد و خلیل غلامی هم به عنوان مدیرعامل در انجمن حضور داریم. بعد از برگزاری مجمع عمومی که متشکل از خیرین است یک بازرس هم انتخاب می‌شود. مجوز انجمن یک ساله صادر شده است و  اگر در کار خود موفق بود مجوز مجدد تمدید می‌شود.»

درباره اولین و دومین جشن گلریزان در هفت‌برکه بخوانید (اولین جشن) (دومین جشن)

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

7 نظر

  1. باز هم کریم جعفری، مهیایی، فرسوده و غلامی
    کس دیگه ای تو گراش نیست؟ همه مردن دیگه؟
    مگه عزیز نوبهار و فوزیه ناصری و جند نفر دیگه از اول راه ننداختن چرا پس اینا شدن مسئول!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    یکهو اکبر باقرزاده هم بیارید دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. تقدیر می کنم از دوستانی که پیگیری کردند ولی حا داشت از اقایان مهدی مهرابی / مرتضی وقارفرد / سعید جعفری / خانم ناصری / مصطفی خورشیدی / به علت تجربه ای که دارند دعوت به همکاری میشد و از تجربیات گلریزان قبلی استفاده میکردند / به امید روزی که زندانی نداشته باشیم

  3. چه خوب است گریشنا سراغ برگزار کنندگان گلریزان اول و دوم برود و ناگفته های انها را گزارش کند.
    از دلایل کناره گیری اعضا
    از نقش افرادی که امروز خود را منجی گلریزان گراش معرفی کرده اند
    و
    و
    و
    آنقدر جذاب خواهد شد که قول میدم جزو ده گزارش پرخواننده جهان خواهد شد.
    امان از دغل بازیها با شعار؛ مردم داری و کار خیر و دستگیری از بینوایان و…

  4. کسی که فقط برای رضای خدا کار میکنه دیگه نباید ایقد اسمشو و فعالیتای قبلشو به رخ بکشه که چرا اسم فلان کس رو نیوردی چرا فلان کس الان توی این گروه نیست و از این حرفا.

  5. آنچه که در اولویت اول انتخاب اعضا هر انجمن و یا موسسه و یا صندوق خیریه است اعتماد خیرین و نیکوران و مسولین به آنان است حتما این آقایان که میفرمایید چندین سال است در بیشتر انجمنها و… حضور دارند مورد تایید هستند و خدا خیرشان دهد که علیرغم مسئولیت‌های زیادی که دارند باز مسولیت جدید که فقط زحمت و رو زدن است قبول کرده اند برایشان آرزوی موفقیت داریم

  6. جالبه که همین آقایون سعی کردن گلریزان رو تعطیل کنن حالا رفتن خودشون انجمن جدید زدن. آقای فرسوده، آقای جعفری، آقای مهیایی، کاش تشریف آدم قدردان زحمات دیگران باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top