بستن

حضور مسلم پورشمسی بر فراز «ایران من»

هفت‌برکه: این روزها ممکن است با روشن کردن تلویزیون با تصویر مسلم پورشمسی عکاس نام آشنا گراشی روبه‌رو شود.

به گزارش هفت‌ برکه  کانون ایران نوین به سفارش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تهران، در حال ساخت مجموعه تیزری برای معرفی ایران است. در حال حاضر سه قسمت از این تیزر را احسان فرنام و عدنان دلخسته، فیلمبردار و کارگردان جوان و نام آشنای لارستانی ساخته‌اند.

مسلم پورشمسی در یکی از این تیزرها در نقش یک مهندس ایفای نقش کرده است که از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود. لوکیشن این تیزر، شهرستان خنج و اوز و کلات گراش است.

این دو هنرمند لارستانی تا کنون دو قسمت دیگر از این تیزر را در لارستان و جزیره هرمز ساخته‌اند و در حال ساخت قسمت‌های بعدی آن هستند. 

گفتنی است که مستند جدال یکی از ساخته‌های احسان فرنام به تازگی از شبکه مستند سیما به روی آنتن رفته است و قرار است به زودی یک مجموعه فیلم مستند دیگر نیز از این کارگردان در شبکه مستند پخش شود.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. توی این فیلم کلات و اینا نشان نمی دهد .من هرچی فکر می کنم منظور این تیزر نمی دونم .ولی فیلمبرداریش کمی هنری هست ولی هیچ منفعتی برای شهر ندارد

  2. جناب گراشی
    لوکیشن دکل کلاته، این بدین معنی نیست که حتما خود کلات و نشون بده. و اینکه هیچ منفعتی برای شهر نداره چون برای شهر گراش ساخته نشده و برای صدا و سیما ساخته شده.فقط شخصی که توش بازی کرده گراشیه. همین. و هدف از زدن این خبر مبنی بر گراشی بودن آقای پورشمسی و فیلمبردار و کارگردان این کار که لاری ان هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top