بستن

نتایج اعلام شد: تهران مقصد اصلی برای تحصیلات تکمیلی

هفت‌برکه: نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد پس از چند هفته تاخیر اعلام شد. تاکنون خبر پذیرش ۱۰ دانشجوی گراشی در دوره‌های روزانه دانشگاه‌های شهر تهران اعلام شده است.

پرونده کنکور کارشناسی ارشد ٩٩ که با توجه به شرایط کرونا با چند ماه تاخیر برگزار شد، با اعلام نتایج نهایی بسته می‌شود. هفت‌برکه با کمک نردبان در این گزارش خبرهای مربوط به قبولی گراشی‌ها در مقطع کارشناسی را منتشر خواهد کرد.

شما نیز می‌توانید با ارسال اطلاعات قبولی خود یا آشنایانتان در تکمیل این خبر به ما کمک کنید. بنابراین در صورت اطلاع از قبولی گراشی‌ها، عنوان رشته و محل قبولی شامل نام دانشگاه و شهر محل قبولی و یک شماره تماس از آن فرد را برای ما ارسال کنید.

تهرانی‌های سال کرونا

امیرحسین نوبهار که دوره کارشناسی علوم سیاسی را در شیراز خوانده است، برای گذراندن دوره کارشناسی ارشد خود در رشته اندیشه سیاسی به دانشگاه علامه طباطبایی تهران می‌رود.

زهرا صلاحی دیگر دانش‌آموخته گراشی دانشگاه شیراز است که به تهران می‌رود. او در رشته کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی در دانشگاه الزهرا تهران پذیرفته شده است.

محمدامین مقدسی بعد از کارشناسی مدیریت مالی دانشگاه زاهدان، در دوره کارشناسی ارشد مدیریت مالی دانشگاه خوارزمی تهران درس خواهند خواند.

محمد قائدی در رشته کارشناسی ارشد مهندسی شیمی گرایش طراحی فرآیند دانشگاه علم و صنعت تهران قبول شده است. قائدی ورودی سال ۹۴ مهندسی شیمی دانشگاه امیرکبیر بود.

فرشته قربانی دیگر پذیرفته شده دانشگاه خوارزمی است. او در رشته تربیت‌بدنی پیام‌ نور اوز درس خوانده است. با رتبه ۲۴ در رشته آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی دانشگاه خوارزمی تهران پذیرفته شده است.

زهرا فیروزی دیگر مسافر تهران است که در رشته ژنتیک دانشگاه تربیت مدرس قبول شده است. فیروزی دانش آموخته زیست‌شناسی دانشگاه شیراز است.

فاطمه کریمیان هم از دانشگاه شیراز در تهران پذیرفته شده است. کریمیان دانش‌آموخته زبان و ادبیات فرانسه است و در رشته آموزش زبان فرانسه دانشگاه تهران پذیرفته شده است.

امیرحسین گراشی که در رشته مهندسی نفت دانشگاه صنعتی شریف درس خوانده است برای تحصیلات تکمیلی به رشته MBA در دانشگاه تهران می‌رود. 

دو پذیرفته شده کنکور علوم پزشکی

در کنکور علوم پزشکی تاکنون قبولی دو نفر اعلام شده است،محمدرضا جوشن در رشته کارشناسی ارشد تغذیه بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران قبول شده است. او دوره کارشناسی را در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گذراند. الهه آیینه‌افروز نیز در رشته کارشناسی ارشد پرستاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پذیرفته شده است.

شهرهای دیگر 

احمد بگلری دانش‌آموخته فیزیک پیام‌نور جهرم، برای کارشناسی ارشد در دوره روزانه رشته فیزیک اپتیک و لیزر دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان درس خواهد خواند

مجازی، آزاد، پیام‌نور

برخی افراد به ویژه به دلیل شاغل بودن تحصیل پاره وقت را ترجیح می‌دهند. 

در کارمند علوم پزشکی گراش امسال در دوره‌های مجازی دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شده‌اند. عبدالمهدی قنبری بعد از مهندسی نرم‌افزار در دانشگاه آزاد گراش در رشته مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار دانشگاه فردوسی مشهد (مجازی) پذیرفته شده است. 

حامد نیساری نیز در همان دانشگاه باید فناوری اطلاعات بخواند. نیساری دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار پیام‌نور لار است.

دانیال شمسی معلم ریاضی بعد از تحصیل در مقطع کارشناسی آموزش ریاضی دانشگاه شهید باهنر اصفهان در رشته آموزش ریاضی پیام‌نور کرمان قبول شده است.

 فاطمه مهروری دانش‌آموخته روانشناسی دانشگاه شیراز برای روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد واحد شیراز پذیرفته شده است.

کنکور دکترا

دو پذیرفته شده امسال کنکور دکترا در شهر تبریز پذیرفته شده‌اند. 

صدرالله حسنی از فرهنگیان ساکن گراش با رتبه ۱۴ برای دکترای فیزیولوژی گیاهی دانشگاه تبریز قبول شده است. این رشته از زیر شاخه‌های زیست‌شناسی است.

حسنی که اهل قیر است ۱۵ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش گراش را دارد و در حال حاضر معاون هنرستان کاردانش شهید منفرد است. حسنی دارای مدرک کارشناسی مهندسی کشاورزی و کارشناسی ارشد زیست شناسی است.

هدی پورملا نیز در دانشگاه تبریز پذیرفته است. او دانش‌آموخته کارشناسی ارشد شیمی کاربردی از دانشگاه یزد است و در رشته دکترای شیمی کاربردی دانشگاه تبریز (نوبت دوم) پذیرفته شده است. 

حسن جبرالدینی دیگر در رشته مدیریت ورزشی پردیس خودگردان دانشگاه علامه طباطبایی تهران قبول شده است. نام جبرالدینی سال گذشته نیز در بین پذیرفته‌شدگان آزمون دکترا دیده می‌شد اما او در نهایت در دانشگاه ثبت‌نام نکرد. جبرالدینی دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت‌بدنی در گرایش مدیریت ورزشی از دانشگاه آزاد شیراز است.

کنکور دستیاری پزشکی

پزشکان عمومی با شرکت در آزمون دستیاری پزشکی در دوره‌های تخصص پذیرفته می‌شوند. این دوره از نظر تحصیلی معادل دکترای تخصصی است. 

دکتر سعید سروش تنها پذیرفته شده گراشی آزمون امسال دستیاری است. سروش بعد از گذارندان دوره پزشکی عمومی در  دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تخصص ارتوپدی در دانشگاه علوم پزشکی همدان پذیرفته شده است. 

 

 

10 نظر

  1. این نتایج درخشان نشانه تلاش دانشجویان گرامی است.
    مایلم مراتب تبریک خودم رو به دوست فرهیخته و گرامی، جناب آقای امیرحسین نوبهار گراشی عرض کنم. ایشون رو چندی است از نزدیک می‌شناسم و مرتباً فعالیت های فرهنگی و سیاسیشون در منطقه رو دنبال می‌کنم. امیدوارم که به سیاق خودشون در مقطع بالاتر هم در خدمت مردم منطقه باشند.

  2. زه همه عزیزان تبریک میگویم. به خصوص امیرحسین نوبهار، محمد قائدی و زهرا صلاحی. سه دانشگاهی که این عزیزان پذیرفته شدن از قطب‌های مهم علمی کشور هستند. امیدوارم روزی این عزیزان رو در قامت استادی دانشگاه ببینیم.

  3. بعضیا هم مثل من کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی بوشهر قبول شدم مدارکمم فرستادم و ثبت نامم کردم ولی چون هزینه‌ش خیلی بود پول نداشتیم برم 😒و انصراف دادم😱

  4. از یکی از دوستان امیرحسین نوبهار شنیدم که ایشون با وجود در اختیار داشتن سهمیه راضی نشدن ازش استفاده کنن و به صورت آزاد در کنکور شرکت کردن. واقعا جای تقدیر داره این کارشون

  5. به همه این عزیزان تبریک عرض میکنم
    انشاالله بتوانند قدمی بردارند برای پیشرفت کشور در حیطه تحصیلی خودشون.

  6. زحمت بکشید ( روزانه، شبانه، پردیس، دانشگاه آزاد ) قبولی همه عزیزان قید شود. چون خیلی خیلی و خیلی و خیلی تفاوت بین اینها هست. پردیس با روزانه ۵ سال زحمت نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top