بستن

پابه‌پای حسین‌زاده در روستاهای گراش

هفت‌برکه: نماینده مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی صبح پنجشنبه اول آبان ۹۹ همراه با جمعی از ورزشکاران به دیدار مردم بخش‌های مرکزی گراش و ارد رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ در حاشیه سفر مهندس حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز به حوزه بخش‌های ارد و مرکزی شهرستان گراش، به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی بسته‌های ورزشی به ارزش کلی ۳۰ میلیون تومان به کودکان ورزشکار روستاهای تابعه و هیئت‌های ورزشی اهدا شد.

در این دیدارها، مشکلات روستاهای مختلف بررسی شد. در بخش ارد دیدار از روستاهای آغصه و زینل‌آباد آغازگر برنامه بود.  بررسی مشکل آنتن‌دهی موبایل و اینترنت و بررسی مشکل آسفالت بلوار ورودی روستا مسائل مطرح شده در روستای آغصه بود.

برنامه مهندس حسین‌زاده در شهر ارد بازدید از ساختمان در حال ساخت آتش‌نشانی، حضور در گلزار شهدا  و بازدید از مجتمع ورزشی شهدا و سالن چندمنظوره خیرساز بود. در ارد هم لیستی از مشکلات برای بررسی تهیه شد. 

در زمان بازدید از مجتمع ورزشی شهدای ارد، حاج نگهدار قاسمی، از خیران بنام منطقه، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را به پاس حضور نماینده مردم و در جهت تکمیل پروژه سالن چند منظوره این مجتمع اختصاص داد.

فداغ، خلیلی، محمد زینا، حسین آباد، بشیرآباد، کنگ‌وریشه از دیگر روستاهای این بازدید بود.

گزارش تصویری مجید افشار پا به پای حسین‌زاده را ببینید.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. خدا قوت به همگی. انتخاب یک نماینده جوان، خوبیش به اینه که پابه پای همه بچه میشه، بزرگ میشه و گاهی هم فروتن و متواضع در برابر بزرگان. با دیدن عکس ها اون حس صمیمیت و یکرنگی و ساده بودن بهم دست داد و حالم و خوب کرد. امیدوارم این سرزدن ها و بازدید ها به نتیجه بشینه و کارایی که باید، انجام بگیره. موفق تر باشید جناب نماینده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top