بستن

کلات‌نوردی بانوان گراشی در هفته سلامت بانوان

هفت‌برکه: بانوان گراش عصر چهارشنبه به صورت گروهی کلات‌نوردی کردند.

به گزارش حسن جبرالدینی روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش برنامه کوهپیمایی بانوان گراش عصر چهارشنبه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ برای گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی و هفته ملی سلامت بانوان با رویکرد افزایش شادابی و نشاط در میان بانوان برگزار شد.

خداپرست رییس اداره ورزش و جوانان با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش با اشاره به مشکل کم تحرکی و چاقی در بین افراد جامعه و خطرات جسمی و روانی این موضوع گفت: ورزش کوهپیمایی از جمله ورزش‌هایی است که علاوه بر ایجاد تحرک مناسب جسمانی؛شادابی روحی و حس کار گروهی را در میان شرکت کنندگان ارتقا می بخشد.

خانم دکتر اکبری معاون سلامت مجمع خیرین ورزش مهمان دیگر این برنامه گفت:این برنامه بستر همدلی و همکاری و ارتقا دهنده روحیه نشاط و پویایی و در راستای شعار امسال هفته سلامت بانوان( حرکت برای سلامت زنان) است.

در انتهای مراسم به قید قرعه از برخی شرکت‌کنندگان با اهدای جوایز تقدیر شد.

کوهپیمایی هفت تربیت‌بدنی و ورزش با همکاری اداره ورزش و جوانان، مجمع خیرین سلامت، هیات بدمینتون، کانون خادمیاران رضوی، اداره کتابخانه های عمومی و موسسه فرهنگی هنری هفت برکه برگزار شد.

 

          

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. ی خسته نباشید عرض کنم خدمت سرکار خانم(دکتر)موغلی و کل سیستم علوم پزشکی …
    فقط میخوام بدونم وقتی یکم آبان ماه ، اونم در زمانی ک ستاد کرونا برپایی عروسی ها رو ممنوع اعلام کرد …مراسم عروسی این خانم برگزار میشود آیا این عمل دهن کجی به مردم شریف گراش نیست…؟؟؟
    آیا وقتی عروسی یک پرسنل رده میانی دانشگاه برگزار میشه این دانشگاه کی و کجا و با چه کسی میخاد برخورد کنه…؟؟؟مبارکتون باشه خصوصا شما خانم(دکتر)

  2. در کل ایده برگزار نکردن جشن عروسی ایده جالبی نیست… این روزا تو تمام گوشه و کنار شهر جشن عروسی برپا هست، میهمانان زیادی هم حضور دارند. بهتره به جای ممنوعیت بر روند جشن ها نظارت بشه و یه سری قوانین براش تدوین بشه از جمله: برگزاری در باغ به جای سالن سربسته، ممنوعیت پذیرایی یا پذیرایی به سبک خاص، دعوت کردن تعداد مهمان خاص و…، جوونا هم نمیتونن معطل بمونن ببینم کی کرونا جان قصد داره تشریفشو ببره

  3. خودشون باید الگو باشن ولی متاسفانه….فقط بلدن مغازه و داروخانه و …پلمپ کنن بدون هیچ دلیل و مدرکی نون مردم و بریدن هنر نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top