بستن

گزارش تصویری: یک سال که از موکب تو جا ماندم

هفت‌برکه: امسال حسرت راهپیمایی اربعین بر دل عاشقان اهل بیت(ع) ماند؛ اما احتمالا غمگین‌ترین افراد، آنهایی هستند که سال‌های گذشته به شوق خدمت به زائران در موکب‌ها حضور داشتند و امسال این فرصت خدمت را از دست داده‌اند.

مجید افشار، عکاس هفت‌برکه، این شور و عشق را در بین خادمان گراشیِ زائران کربلا در سال گذشته، صفر ۱۴۴۱ به تصویر کشیده است.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

3 نظر

  1. سال قبل با اینکه ازدحام جمعیت بود باز سه موکب گراش خیلی منظم و پذیرایی و برخورد خوبی داشتن.قبل مرز موکب آقای دیباچی و دوستان
    موکب آیت الله تبریزی که عالی بود
    موکب حاج مهدی جعفری و حاج ماندی پورشمسی و دوستان
    .

    اسم رسمی موکب ها در خاطرم نیس…
    .

  2. تجربه و سعادت راهپیمایی اربعین و نداشتم هیچ وقت. اما تاسوعا و عاشورای امسال، که با موکب شباب المحسن رفتم بشاگرد و از نزدیک حضور داشتم، تازه میفهمم خود کربلا چه حس و حالی داشته. حیف و صد حیف. فقط امیدوارم هیچ وقت حسرت رفتنش و از نزدیک سلام دادن به آقا به دلم نمونه و منم کربلایی شم.

  3. خانواده ای گراشی دارای سه فرزند که بچه اول و بچه سوم داری معلولیت شدید و تشنجی که خوراک بچه ها فقط و فقط شیر خشک میباشد و امکان خوردن هیچ نوع غذا دیگر برایشان وجود ندارد که امروز عزیز خیراندیشی مقداری برایشان شیر خشک خرید کرده اند ولی کفاف یک مدت کوتاهی را میدهد. در ضمن این دو کودک معلول نیاز مبرم پامپرز دارند جهت هرگونه همکاری و مساعدت: حاج مسعود محسن زاده ۰۹۱۷۱۸۲۱۳۳۷ حاج رسول افشار ۰۹۱۷۱۸۳۴۸۲۱ کربلایی عبدالرضا یوسفی ۰۹۱۷۱۸۰۷۰۳۴ حسن مهرابی ۰۹۳۰۵۵۰۵۷۳۶ شماره کارت ملت: ۶۱۰۴۳۳۷۹۸۴۸۱۵۳۴۸ حاج مسعود محسن زاده گروه جهادی رهروان شهدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top