بستن

بسیجیان جهادی راهی بازسازی خلیلی شدند

هفت‌برکه: بسیجیان بسیج سازندگی گراش برای بازسازی مناطق زلزله‌زده به روستای خلیلی رفتند. دو گروه دیگر جهادی نیز در روزهای آینده راهی خلیلی خواهند شد.

به گزارش قرارگاه فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش برای کمک و بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان گراش؛ گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) حوزه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم بهادری به خلیلی اعزام شدند. این اعزام با نام و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد. 

مراسم بدرقه این گروه صبح چهارشنبه ۲۲ مردادماه ۱۳۹۹ در مسجد ناحیه مقاومت بسیج گراش برگزار شد و بسیجیان جهادگر بعد از تجدید میثاق با شهدای گراش به سمت خلیلی بدرقه شدند.

سرگرد پاسدار علی گله‌داریان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در مراسم بدرقه گفت: بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری (حفظه الله) تاسیس شد. ایشان بسیج سازندگی را جهت استفاده از نیرو و نشاط جوانان در امر سازندگی و همچنین پر کردن اوقات فراغت آنان مطرح کردند.

گله‌داریان گفت: هدف از این اردوهای جهادی؛ سازندگی و محرومیت زدایی است؛ هم سازندگی خود و هم سازندگی جامعه. تربیت نیروهای جوان مومن و انقلابی مبتنی بر الگوی فاطمی و حسینی؛ حضور در بین مردم و رسیدگی به مشکلات آنها؛ الگو سازی و فرهنگ سازی این اردوها در مناطق محروم از جمله اهداف دیگر اردوهای جهادی است.

جانشین ناحیه سپاه گراش گفت: خوشحالیم که در راهی گام بر می‌داریم که راه شهدای ما بوده است. شهید حججی درباره معنویت این اردوها می‌فرمایند؛ ما در اردوهای جهادی احساس می‌کنیم که به خدا نزدیک‌تریم.

بر اساس اعلام بسیج سازندگی ناحیه مقاومت گراش در روزهای آینده نیز دو گروه دیگر جهادی به خلیلی اعزام می‌شوند. افراد برای خدمت در این اردوها و یا کمک مالی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده می‌توانند با مسئول بسیج سازندگی گراش به شماره تلفن ۰۹۲۲۴۷۸۴۸۵۵ تماس بگیرند. 

2 نظر

  1. خدایا، واقعا خیلی وقت ها غبطه میخورم به حال خوب بعضی از بنده هات. کاش میشد ما هم میتونستیم بریم. جهاد و کارایی که برای رضای خدا باشه نیاز زندگی منه.
    خدا قوت.

  2. سلام و درود بی‌پایان بر همسایه خدایی ما ، آدم بی‌ریا و بی‌ادعا ، نمونه‌ی کامل انسان کامل و انسانیت ، سردار سوخته در راه خدا ، سردار شهید قاسم بهادری.
    سردارِ ما
    روحت شاد است شادتر باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top