بستن

برگزیدگان مسابقه عید بزرگ غدیر اعلام شد

هفت‌برکه: مسابقه عید بزرگ غدیر در هفته‌ی گذشته به مناسبت عید غدیر، از طرف کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب با همکاری شبکه جوانان رضوی شهرستان گراش برگزار شد. شرکت‌کنندگان در ۵ بخش داستان‌خوانی یا شعرخوانی غدیر (فایل صوتی حداکثر ۵ دقیقه)، نقاشی کودکان، داستان و خاطره‌نویسی، پویش مجازی #به_امام_علی_قول_میدهم_که… و عکس پیام‌آوران غدیر (حضور کودکان در مساجد و اماکن مذهبی گراش) در دو رده سنی زیر ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۵ سال آثارشان را به دبیرخانه مسابقه ارسال کردند. مهلت ارسال آثار تا جمعه شب ۱۷ مرداد ۹۹ بود.

اکنون دبیرخانه مسابقه اسامی و آثار ده برگزیده‌ی مسابقه را به شرح زیر اعلام کرده است:

در بخش داستان‌خوانی و شعرخوانی، امیرعلی فقیر ۱۲ ساله، هادی قائدی ۸ ساله، زینب باقری، محمد حسین و فاطمه زهرا شامحمدی (مشترک)، و کیانا شکوه ۷ساله مقام‌های اول تا چهارم را به دست آوردند.

در بخش نقاشی کودکان، السا رشیدی ۸ ساله، محمدرضا فربود ۸ ساله، طاها عباس پور ۱۲ ساله و کیمیا شکوه ۱۲ ساله به مقام‌های اول تا چهارم رسیدند.

در بخش داستان‌نویسی و خاطره، علیرضا فخاری ۱۰ ساله برگزیده اعلام شد. در بخش پویش مجازی نیز جایزه به محمدرضا فولادی ۳ ساله می‌رسد که نوشته بود: «به امام علی قول می‌دهم که اسباب‌بازی‌هام رو به دوست‌هام بدم و با هم بازی کنیم.»

برگزیدگان می‌توانند روز دوشنبه ۲۰ مرداد ۹۹، صبح و عصر، با مراجعه به دبیرخانه جشنواره در موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش به آدرس خیابان امام، روبه‌روی بانک صادرات، ساختمان جابری، طبقه زیرین، جوایز خود را دریافت کنند؛ و یا با شماره تلفن ۰۷۱۵۲۴۴۹۹۷۰ تماس بگیرند و برای تحویل جایزه هماهنگی کنند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top