بستن

کوچ هشتمین آفتاب به دنیای مجازی

هفت‌برکه – گریشنا: امسال همایش رضوی گراش به صورت کاملا مجازی برگزار خواهد شد.

در پنج سال گذشته برگزاری همایش هشتمین آفتاب در دهه کرامت فضای خاصی را در شهر گراش حاکم می‌کرد؛ اما شرایط خاص امسال و شیوع کرونا باعث شد گروه برگزارکننده همایش امسال، میلاد امام رضا(ع) را به صورت مجازی و با برنامه‌های فرهنگی غیر متمرکز بر پا کنند.

محمدعلی شامحمدی دبیر و تهیه‌کننده همایش هشتمین آفتاب گفت: ما از اردیبهشت ماه گزینه‌های مختلف را برای برگزاری همایش سنجیدیم و سناریوهای مختلفی را آماده کرده بودیم که متاسفانه شرایط شهر به سمتی رفت که مجبور هستیم همایش را به صورت کاملا مجازی برگزار کنیم و همه برنامه‌های زنده را لغو کرده‌ایم.

شامحمدی در مورد اقدامات انجام شده گفت: دوستان ما صحن حسینیه ابوالفضل(ع) را همانند سال‌های پیش به شکل صحن انقلاب آماده کردند اما برنامه عمومی در این صحن نخواهیم داشت. از فضای ایجاد شده برای ضبط کلیپ استفاده می‌کنیم و از همشهریان هم تقاضا دارم از مراجعه به حسینیه خودداری کنند.

شامحمدی گفت: امیدواریم با برگزاری ششمین همایش به صورت مجازی بتوانیم ارادت خود را به آستان رضوی ابراز کنیم و دوستداران اهل بیت به ویژه همشهریان گراشی با مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اعلام شده ما را در بزرگداشت دهه کرامت همراهی کنند.

محمد رستم‌‌پور دبیر اجرایی همایش رضوی گفت: تاکید امسال بر تولید محتوا برای فضای مجازی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی متناسب با شرایط است. در پنج شب منتهی به میلاد ما هر شب یک کلیپ اختصاصی خواهیم داشت همراه با آن سه مسابقه و برنامه فرهنگ مانند عکس مشهد و … را هم پیش‌بینی کرده‌ایم.

رستم‌پور گفت: خیلی دوست داشتیم امسال همانند سال‌های گذشته میزبان مردم باشیم اما سلامتی افراد بیش از هر چیزی اهمیت دارد. از همه کسانی که در این مدت با حضور خود یا پیام‌های‌شان مایه دلگرمی ما برای انجام کار شدند تشکر می‌کنیم و قول می‌دهیم همایش در سال‌های بعد با قوت بیشتری برگزار شود.

برای دنبال کردن برنامه‌های ششمین همایش رضوی در اینستاگرام و واتساپ در این صفحه‌ها عضو شوید:

https://www.instagram.com/hashtomin.aftab.6

yun.ir/8Aftab

گزارش سال‌های گذشته را در گریشنا بخوانید:

yun.ir/8Aftab-Gerihna

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top