بستن

درخواست کمک اهالی خلیلی از مردم گراش

هفت‌برکه – گریشنا: ۳۶ زلزله در چهار روز مردم خلیلی را به ستوه آورده است. زلزله‌هایی که از ۲۰ خردادماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد. 

در بزرگترین زلزله که باعث وحشت اهالی منطقه شد. با لرزش ۵.۷ ریشتری زمین در شب ۲۰ خرداد، ۱۵۰ خانه مسکونی در بخش مرکزی گراش آسیب دیدند.

بعد از این زلزله‌ها انتشار متن گلایه‌آمیز همت بادپروا یکی از اهالی خلیلی با توضیح دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مورد زلزله‌های روزهای اخیر خلیلی همراه شد.

🔻سپاسگزاریم اما انتظارات بیشتری داریم

▫️سلام ما به مردم دیار مهربانی‌ها شهرخوبان، گراش باصفا
امیدوارم پیام ما مردم خلیلی به دست تک تک شما خوبان برسد.

▫️ما،همان مردمی هستیم که در تنگنای انتخابات و بحبوحه انتخابات مردانه با شما بودیم، انصراف دکتر سپاده از حسین‌آباد خلیلی به سود دکتر حسین‌زاده و تلاش‌های شبانه‌روزی مردم خلیلی در مناطق مختلف، خصوصا فرهنگیان‌مان در بیرم، معتمدین‌مان در خنج و توابع و صداقت خودمان در بخش مرکزی هویداست و بر هیچ کسی پنهان نمی‌باشد.

▫️آن روز شما به ما نیازمند بودید و ما دست برادرمان را با افتخار گرفتیم و با گرمی فشردیم و با هم جشن موفقیت گرفتیم.

▫️اکنون در گیرودار بیماری کرونا، گرفتار زلزله پنج و هفت دهم ریشتری گشته‌ایم که آرامش و آسایش از زندگی‌مان رفته، اما دریغ از تماس یک فرد گراشی با مردم ما که اوضاع و احوال‌تان چیست، کمبودتان چیست، ای کاش حداقل بزرگان گراش همچون مسئولین‌مان برای گرفتن عکس هم که شده تا خلیلی می‌آمدید، ای کاش به رسم انسان‌دوستانه‌ای حداقل در فضای مجازی احساس همدردی می‌نمودید.

▫️اکنون ما تنها، گرفتار، این گوشه شهرستان، تمام چشم امیدمان به دکتر حسین‌زاده‌ای هست که عملکرد این عزیز در این شرایط بحران نیز برای ما جای انتقاد دارد. خواهشمندیم ما را درک کنید.

▫️موسسه خیریه صاحب الزمان (عج) دهستان خلیلی، مورد تائید کمیته امداد امام( ره )شهرستان گراش آماده دریافت کمک‌های مردمی می‌باشد.

▫️یادآور می‌شوم در زلزله اخیر خسارت جانی نداشته‌ایم، اما مردم‌مان خسارت مالی بسیار زیاد دیده‌اند، بافت قدیمی محل تخریب و یا بلااستفاده می‌باشد. هلال احمر گراش زحمت کشیده‌اند و حدود پنجاه چادر به خلیلی ۵۰۰ خانواری که با توابع حدود هزار خانوار هستیم داده اند. ما مانده‌ایم و این تعداد چادر کم و این گرمای وحشتناک و زندگی سخت و بازسازی زندگی‌مان.

▫️لازم به ذکر می‌باشد حدود یک سال و نیم هست که منطقه خلیلی در لرزش هست که هرچه به مسئولان محترم گوشزد می‌شویم به همان نتیجه‌ای می‌رسیم که پیشرفت‌مان دیده است.

▫️به دلیل نداشتن دستگاه لرزه‌نگاری تمام زلزله هایی که در محدوده دهستان خلیلی رخ می‌دهد، به نام محمله، خنج ، علامرودشت و بیرم ثبت می‌گردد که خود جای تاسف دارد.

▫️در پایان از جناب آقای فضلی بخشدار، مهندس جمشیدی بنیاد مسکن،و هلال احمر گراش که در زمان واقعه به خلیلی آمدند و در کنار مردم بودند سپاسگزاریم، هرچند که انتظارات بیشتری از بعضی مسئولین بالاتر داشتیم که نشد و نشد.

امیدوارم این پیام ما به دستان مبارک تک تک اهالی محترم شهرستانم گراش برسد تا بدانند ما تنهاییم و چشم انتظار

▪️تماس‌های موسسه خیریه صاحب الزمان خلیلی
☎️ محمود حسین پور: ۰۹۱۷۷۸۲۶۰۴۲
☎️ احمد محمدپور : ۰۹۱۷۳۸۱۹۱۳۰

🔻جهانبانی نماینده حسین‌زاده بود

مسئول دفتر نماینده مردم در گراش به همراه مسئولین شهرستان در مناطق زلزله زده بخش مرکزی حضور یافتند

به گزارش روابط عمومی دفتر مهندس حسین زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز به نقل از گراش نیوز، چهارشنبه ۲۱ خردادماه، سید عباس جهانبانی به نیابت از مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز به همراه حجت الاسلام بخشایش پور امام جمعه گراش، فرودی فرماندار شهرستان گراش و جمعی از مسئولان به جهت پیگیری وضعیت و مدیریت بحران و همچنین بررسی خسارت‌های احتمالی ناشی از این حادثه با حضور در روستاهای بخش مرکزی از نزدیک با مردم روستاهای خلیلی و حسین آباد دیدار و گفتگو کردند.

مسئولین شهرستان گراش با حضور در منازل خسارت دیده در روستای خلیلی و دیگر روستاهای بخش مرکزی ضمن دلجویی از اهالی، بر رسیدگی به موقع و خدمات رسانی با مساعدت نماینده مردم و پیگیری مسئولین شهرستان تاکید کردند.

همچنین روز گذشته مهندس حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز نیز در پیام توییتری اظهار داشت: با توجه به زلزله‌های پرتعداد شبانه‌روز اخیر در جنوب فارس، وظیفه‌ی خود دانستم که از نهادهای ذی‌ربط پیگیر وضعیت مدیریت بحران و همچنین خسارت‌های احتمالی ناشی از این حادثه باشم.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top